موها را مطابق میل مشتری شکل می دهد. خدمات آرایشگری شامل مراقبت از مو، شست و شو، مدل موی شیک، شانه کردن، رنگ کردن، فر کردن، صاف کردن و سایر خدمات می باشد. آنها همچنین می توانند خدمات دیگری مانند فرم دادن و رنگ کردن ابرو را انجام دهند و همچنین می توانند سایر خدمات مراقبت از بدن را انجام دهند. در این مقاله از سایت بیتوته شما را با این خدمات آشنا می کنیم.

در سال های اخیر با گسترش صنعت آرایش و زیبایی در سراسر جهان، سالن های زیبایی و آرایشگاه ها نیز گسترش یافته و هر روز خدمات بسیاری را به مشتریان خود ارائه می دهند و به دلیل تغییر در مواد آرایشی و سلیقه و سبک، آرایشگاه ها به روز شد. . تغییرات جدید را مشاهده کنید. انواع خدمات سالن زیبایی عبارتند از:

موهای خود را بتراشید و کوتاه کنید

برای سالم نگه داشتن موهایتان و جلوگیری از شکافتن و شکستگی موها، بهترین راه اصلاح و از بین بردن قسمت های آسیب دیده موهایتان است. کوتاه کردن مو یکی از موثرترین روش ها برای تغییر حالت و تنوع چهره است. این کار یکی از خدمات اصلی سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه خانه عروس می باشد زیرا خانم ها به موهای خود اهمیت زیادی می دهند.

با شروع فصل بهار و گرم شدن هوا، بسیاری از خانم ها به فکر کوتاه کردن موهای خود هستند. زیرا در زمان شستشو و مراقبت از مو صرفه جویی می کند. انواع مدل مو با توجه به فرم صورت افراد ساخته می شود.

• افرادی که گردن کوتاه دارند، افرادی که موهایشان خیلی کوتاه است به طوری که تمام گردنشان نمایان باشد برای این افراد مناسب است.

افراد قد بلندتر باید موهای بلندتری در جلو نسبت به پشت داشته باشند تا گردنشان کوتاهتر به نظر برسد.

• افرادی که صورت های گرد دارند، مدل های بلند و منحنی را انتخاب کنند.

• افرادی که صورت های بلند و پیشانی بلند دارند باید از فرها و مدل مویی که پیشانی را می پوشاند استفاده کنند.

شینیون مو

شینیون مو یکی دیگر از خدمات سالن های زیبایی است که طبق تعریف شینیون موها را با سنجاق یا گیره پشت سر تزیین می کنند یعنی به مجموعه ای از موهای سنجاق دار پشت سر می گویند. شینیون شینیون ها در سبک های مختلف برای عروسی، نامزدی و مراسم رسمی موجود هستند. اما یک سبک رایج این است که موها را با سنجاق در پشت سر جمع کنید.

این شغل یکی از هنرمندانه ترین مشاغل آرایشگری است که به خلاقیت و سلیقه آرایشگر بستگی دارد. انواع شینیون عبارتند از:

مدل بسته: رایج است و طرفداران زیادی دارد، حتی موهای کوتاه، این مدل را می توان به کمک اکستنشن مو انجام داد.

• مدل نیمه باز: در مدل نیمه باز مناسب برای عکاسی و مراسم، یک قسمت مو بسته و قسمت دیگر باز است.

موهای بیشتر

در گذشته به او سرکیس می گفتند. در اکستنشن مو هم از موهای طبیعی و هم مصنوعی استفاده می شود. به طور کلی، افزودن مو برای ضخیم تر و بلندتر کردن موها را اکستنشن می گویند. یکی از مزایای اکستنشن این است که ریشه مو آسیب نمی بیند. هیچ محدودیت سنی برای استفاده از افزونه ها وجود ندارد. انواع لینک های افزونه:

• اکستنشن های سرد که از رزین بی رنگی به نام کراتین ساخته می شوند.

• انبساط گرم که با دستگاه حرارتی و چسب انجام می شود.

موهای خود را رنگ کنید یا ببندید

رنگ مو روشی برای تغییر رنگ طبیعی مو یا پنهان کردن موهای خاکستری در زنان و مردان است و یکی از محبوب ترین خدمات در سالن های زیبایی است.

مو مش مفهوم روشن شدن قسمت های مو است که در لاتین به آن لایت هم می گویند، این کار توسط ماده ای به نام سفید کننده انجام می شود و کاتالیزور این ماده اکسیدانی است که نسبت های آن در ترکیب رنگ ها بسیار مهم است. و مش، و برای رنگ با توجه به مارک های مختلف متفاوت است. روشنی یعنی سه درجه روشن شدن مو نسبت به رنگ اصلی مو.

اصلاح صورت و ابرو

یکی از قدیمی ترین خدمات سالن های زیبایی اصلاح صورت و ابرو است که با نوار، قیچی و تیغ انجام می شود. اما امروزه از موم و شمع برای اصلاح صورت استفاده می شود.

سن

یکی دیگر از روش های قدیمی که در سالن های زیبایی استفاده می شود، اپیلاسیون صورت و بدن است که با دو نوع موم طبیعی و مصنوعی انجام می شود. این کار به مرور زمان موهای بدن را کاهش می دهد.

آرایش و آرایش صورت

یکی از خدمات منحصر به فرد و گران قیمت سالن های زیبایی، آرایش صورت است. تفاوت آرایش با میکاپ در این است که میکاپ تکنیک برجسته سازی و کاهش ویژگی های صورت است که شامل آرایش چشم، کانتو و فونداسیون و ... می شود. مثل سایه چشم، مژه مصنوعی و رژگونه و آرایش با رژ لب و رنگ صورت.

برس زدن مو

سشوار و برس های مختلف برای صاف کردن و مراقبت از مو استفاده می شود. به این کار مسواک زدن می گویند. به همین دلیل موها باید تمیز باشند. برس زدن موها را زیبا و صاف می کند هنگام برس زدن موهای کوتاه بزرگتر است.