رفع موهای زائد با وازلین - فاطمه حبشی
رفع موهای زائد مشکلی است که اکثر مردم آن را حل می کنند. وجود موهای زائد روی تنه و صورت اصلاً جذاب نیست و برای اکثر افراد احساس ناراحتی ایجاد می کند. اما سوال اصلی این است که چگونه با استفاده از روشی ایمن و بدون درد آنها را از بین ببریم؟ در این مقاله می خواهیم شما را با یکی از روش های کم خطر و بدون درد آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.
بخش های اصلی این صفحه نمایش
وازلین، راهی کم خطر برای از بین بردن موهای زائد
وازلین نوعی ژله نفتی است که استریل است و در صورت حساسیت به آن به راحتی قابل استفاده است. پس از سال ها استفاده از وازلین در لوسیون ها و لوازم آرایش، اکنون بسیاری از شامپوها و نرم کننده ها از آن استفاده می کنند. وازلین یک فرمول سه گانه است و یکی از مزایای استفاده از آن ایجاد محیطی نرم و مرطوب و جلوگیری از خشکی آن است. بسیاری از افراد به دنبال راه هایی برای از بین بردن موهای زائد بدن در خانه هستند و در این مقاله قصد داریم شما را با روشی بدون خطر و بدون درد در خانه آشنا کنیم.
همچنین بخوانید : برای جلوگیری از ریزش مو چه بخوریم؟
برداشتن مقدار زیادی از موهای بدن به نوع و ریشه مو بستگی دارد، بسیاری از افراد به دلیل ناراحتی که هنگام برداشتن مقدار زیادی از مو ایجاد می شود که باعث ضعیف و نازک شدن پوست و همچنین از بین رفتن آن می شود، شروع به امتحان روش های مختلف می کنند. رفتن ریشه است. وقتی اکثر ما با موهای زائد بدن مواجه می شویم، از خود می پرسیم که چه نیازی به داشتن موهای زیاد بدن وجود دارد؟ آیا مزایایی وجود دارد؟ در پاسخ باید بگوییم که از طبیعت و هر نوع خلقت انسانی می آید اما وقتی راه درستی برای رهایی از آنها نداریم شروع به گلایه می کنیم. اما اجازه دهید از موضوع خارج نشویم، بیایید در مورد چگونگی خلاص شدن از شر موهای زائد با وازلین صحبت کنیم. این روش بدون شک گزینه مناسبی برای از بین بردن موهای زائد زیاد است، اگر تمام اصول و تکنیک های آن را بدانید.
شما باید طرز تهیه این پاک کننده وازلین مو را بدانید
مواد ضروری برای از بین بردن موهای زائد بدن با استفاده از وازلین
1 قاشق غذاخوری آرد
1 قاشق غذاخوری زردچوبه
شیر خشک 3 قاشق غذاخوری
نصف قاشق چایخوری وازلین
بسته به نیاز خود می توانید از موارد ذکر شده استفاده کنید. اگر از آن دسته افرادی هستید که موهای ناخواسته با ریشه های ضخیم دارید، هر چه میزان این مواد بیشتر باشد، از بین بردن موهای زائد برای شما راحت تر خواهد بود. اما اجازه دهید به سراغ روش تهیه این ماده شگفت انگیز برویم:
در یک کاسه، تمام عناصر بالا را بدون وازلین مخلوط کرده و این کار را تکرار کنید تا یک ماده همگن تشکیل شود. سپس نصف قاشق وازلین آماده شده را به مخلوط اضافه کنید و دوباره یک مخلوط همگن درست کنید. اکنون زمان استفاده از مواد و استفاده از آن در جهت رویش مو است، اگر مخلوط تهیه شده را بر خلاف جهت رویش مو استفاده کنید به نتیجه دلخواه نخواهید رسید. خمیر آماده شده را باید حدود ده دقیقه روی موهای ناخواسته قرار داد تا به پوست نفوذ کند. پس از خشک شدن این خمیر، موهای زائد را برخلاف جهت رویش با آب گرم بشویید. برای نتیجه بهتر بهتر است این کار را هر روز تکرار کنید، از بین بردن موهای زائد با وازلین باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما در آرایشگاه می شود. این روش یکی از بهترین ایده ها برای کسانی است که وقت رفتن به آرایشگاه را ندارند.
فواید استفاده از وازلین برای از بین بردن موهای زائد
رفع خراش و تاول روی پوست
رطوبت و نرمی را فراهم می کند
پوست شما را سفید و درخشان می کند
همچنین بخوانید : اثرات نوشیدن آب بر سلامت پوست و مو
آیا جایگزین بهتری برای وازلین وجود دارد؟
در بحث محصولات رفع موهای زائد خانگی، محصولات زیادی وجود دارند که می توانند به شما کمک کنند تا از شر موهای زائد خلاص شوید، اما استفاده از وازلین به دلایلی که در بالا ذکر شد باعث می شود احساس بهداشت بیشتری داشته باشید. البته باید مراقب باشید که به این روغن حساسیت نداشته باشید زیرا گاهی اوقات استفاده از وازلین باعث ایجاد جوش و سوزش پوست می شود.
خلاصه
استفاده از محصولات طبیعی بهتر از استفاده از مواد شیمیایی است. وازلین یک فرآورده نفتی است اما استفاده از آن هیچ مشکلی برای پوست، مو، لوازم آرایشی و هر نوع رنگی ایجاد نمی کند و توجه داشته باشید که این فرآورده بو نمی دهد و نمی خورد. مراقب آن باشید و آن را دور از دسترس کودکان قرار دهید.

نحوه استفاده از وازلین برای از بین بردن موهای زائد بدن