بزنید و حال با صحبت کردن میتوانید متوجه پخش صدا از اسپیکر میکروفون گردید. اگر فلش یا مموری بر روی دستگاه نصب است با فشردن و نگه داشتن کلید رکورد REC میتوانید اقدام به ذخیره و ضبط کردن صدای خود کنید، البته این مورد را ما تست نکرده ایم و از بابت ضبط صدا مطمئن نیستیم. موارد شرح شده نتیجه بررسی های تهران تخفیف است اما میتوانید برای توضیحات کامل به کاتالوگ یا توضیحات درج شده بر روی جعبه میکروفن مراجعه کنید. میکروفن بلوتوثی و اسپیکر دار دارای باتری داخلی می باشد که برای استفاده پس از اتمام باتری نیاز به تعویض باتری نداشته و باتری شارژی 3.7 ولت داخلی دارد که به راحتی میتوان آن را شارژ کرد. اگر میخواهید یک وسیله جذاب و سرگرمی برای استفاده در جمع دوستانه و منزل خود تهیه کنید این میکروفن میتواند گزینه ای مناسب باشد و حتی در زمان های مورد نیاز نیز میتوان از آن به عنوان اسپیکر بلوتوث هم استفاد کرد. برخی از اسپیکرهای شارژی به میکروفن داخلی نیز مجهز هستند و اگر در حین پخش موسیقی گوشی شما (که متصل به اسپیکر است) زنگ بخورد، می توانید به تماس های تلفنی خود نیز پاسخ دهید.


و یا در صورت تمایل میتوان با فلش یا مموری و یا حتی اط طریق اتصال بلوتوثی با گوشی موبایل اقدام به پخش آهنگ با آن کرد. از اسپیکر میکروفون دار یا همان میکروفون اسپیکری میتوان در زمان های مختلف مانند جشن ها و میهمانی ها و همچنین برای تمرین خوانندگی و حتی برای تبلیغات جلوی مغازه ها هم استفاده کرد. همچنین مجموعه تهران اسپیکر بعد از خرید خدماتی مانند ارسال سریع و مطمئن، ده روز مهلت تست، راهنمایی تلفنی استفاده از دستگاه و … همانطور که گفته شد این نوع دستگاه علاوه بر میکروفون دارای کارکردهای دیگری از قبیل اتصال با بلوتوث ، مموری ، فلش و حتی رادیو هم می باشد. این محصول قیمت نسبتا بالایی دارد، اما با توجه به کیفیت ساخت و کیفیت صدای فوقالعادهای که دارد، میتوان آن را در گروه بهترین اسپیکر بلوتوث خانگی و قابل حمل بازار به شمار آورد. به طور کل نکته مهم در این باند بلوتوث قابل حمل، شارژی بودن آن است که سبب استفاده راحتش در هرجایی شده است و خیال شما را از بابت نیاز به اتصالات زیاد راحت کرده است.

از آنجایی که تهران اسپیکر به صورت تخصصی فقط در زمینه اسپیکر، هدفون و به طور کلی در زمینه محصولات صوتی فعالیت دارد قطعا میتواند از نظر تنوع کالا بیشترین و خاص ترین مدل ها را ارائه کند و اطلاعات پر بار تری را به مخاطبان برساند. در این مقاله ضمن بررسی تنوع اسپیکر های بلوتوثی قابل حمل تولید شده توسط کمپانی جی بی ال و ذکر دلایل متعددی که سبب ایجاد محبوبیت این محصولات در بازار جهانی شده است، سعی بر آن شد تا با بررسی بازه های قیمتی این محصولات و معرفی تک تک اسپیکر بلوتوثی های کمپانی jbl، کاربران و مخاطبان این دسته از محصولات دیجیتال را در امر انتخاب بهترین گزینه و در نهایت خرید مناسب ترین اسپیکر بلوتوثی تنها نگذاشته و با ارائه لیست لازم جهت بررسی مشخصه های فنی این کالاها و همچنین راهنمای خرید بهترین و مناسب ترین اسپیکر جی بی ال برای هر شخص، از هدر رفتن بودجه، وقت و انرژی کاربران دنیای دیجیتال جلوگیری به عمل آید.

پخش عمده لوازم جانبی موکسوم (Moxom)

راهنمای جامع خرید اسپیکر برای تمام کسانی که قصد خرید یک بلندگو با کمترین هزینه و بهترین انتخاب را دارند نوشته شده است، پس اگر به دنبال خرید اسپیکر هستید حتما این مقاله را تا انتها دنبال کنید.تسکو(TSCO) و هترون (Hatron) دو تا از شرکت های معتبر و فعال ایرانی هستند که در زمینه تولید و واردات تجهیزات الکترونیکی در زمینه موبایل و کامپیوتر فعالیت می کنند. بر عکس باند پسیو که وزن کمتری داشت، باند اکتیو به خاطر داشتن یک آمپلی فایر داخلی که بسته به نوع آن متفاوت است، دارای وزن بیشتری بوده و حمل و نقل آن سخت تر است به همین دلیل شاید نتوانید آن را به راحتی جابهجا کنید. دقت کنید که این میک روفون اسپیکر دار دارای رنگ های متنوع و گوناگون است و در صورت خرید ارسال رنگ به صورت کاملا رندوم می باشد. نقاط قوت: کیفیت پخش فوقالعاده نسبت به سایر اسپیکرهای خوب با قیمت مناسب، کیفیت ساخت بسیار عالی، جنس بدنه و رنگ آن فوقالعاده شیک است و همچنین قابلیت مکالمه با کیفیت خوب را به شما میدهد. این مدل با دسته و چرخ طراحی شده تا جابهجا کردن آن در خانه بسیار ساده باشد و کاربر برای حمل آن به نیروی بدنی زیادی احتیاج نداشته باشد.