اینترنت و شبکه ها و رسانه های اجمتاعی به ابزاری پیشرفته برای شبکه سازی و ارتباط افراد جامعه با هم تبدیل شده است، شرکت ها و کسب و کارها هم از این امکانات عالی شبکه های اجتماعی برای رشد و توسعه کسب و کارشان استفاده می کنند. در مطلب زیر درباره اهمیت شبکه های اجتماعی و فروش، تبلیغات و خرید ممبر ایتا صحبت می کنیم.

فعالیت در شبکه های اجتماعی نیازی مهم و ضروری

تفاوت های زیادی بین فعالیت در رسانه های اجتماعی و حضور رسانه های سنتی وجود دارد. به طور کلی هزینه تبلیغات در شبکه های اجتماعی نسبت به رسانه های سنتی کمتر و مخاطب بیشتر است.
بازاریابی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی این امکان را به شما می دهد که مخاطبان بیشتری را جذب کرده یا به عبارت دیکر جذب ممبر ایتا بیشتر داشته باشید و سعی کنید با تعامل بیشتر با مخاطبان، اعتماد آنها را جلب کرده، تا بتوانید فروش خود را بیشتر کنید و درآمد خود را افزایش دهید.
میلیون ها ایرانی تا کنون ایتا را به عنوان پیام رسان نصب کرده و از آن استفاده می کنند.
اگر چنانچه می خواهید فعالیت جدی در ایتا داشته باشید، انتخاب و پیدا کردن نامی مناسب برای کانال از اهمیت بالایی برخوردار است.
عکسی مناسب برای کانال خود انتخاب کنید. در توضیحات کانال تان یک معرفی کوتاه و مفیدی از موضوع و فعالیت هایتان بنویسید این کار سبب می شود که تنها در چند ثانیه اطلاعات مفید و کاملی در مورد کانال و فعالیت هایش در اختیار مخاطبان خود قرار دهید.
ابتدا به این سوال پاسخ دهید که مقصود شما از راه اندازی کانال چیست و با توجه به هدف خود مطالبی را تهیه کنید، زیرا به طور مثال بینندگان کانال سرگرمی انتظار مشاهده محتوای متفاوتی با یک کانال فروشگاهی دارند.
کاربران عموما تمایل بیشتری در عضویت در کانال‌های عمومی نسبت به کسب‌وکارها دارند.
اگر کانالی برای کسب و کارتان راه اندازی کرده اید، بهتر است از این نکته اطلاع داشته باشید که نسبت به کانال های عمومی به تبلیغات بیشتری نیاز دارید.
کوشش کنید محتوای جذاب تری منتشر کنید تا مخاطب بیشتری را در کانال خود نگهدارید.
لازم است بگوییم که پیش از آن که تبلیغ خود را آغاز کنید، ابتدا بهتر است اهداف تان از بازاریابی و تبلیغات را معین کنید تا بتوانید کارایی تبلیغات را بسنجید.
هدف شما از تبلیغات ممکن است معرفی محصولات و خدمات یا افزایش ممبرها و یا بالا رفتن میزان فروش و غیره باشد. شما ممکن است به یک یا چند مورد از این اهداف به طور همزمان دست پیدا کنید.
حال که اهداف خود را تعیین کرده اید، راحت تر می توانید کمپین تبلیغاتی را طراحی و اجرا کنید. چون طراحی و اجرای یک کمپین جذب ممبر با کمپین بازاریابی متفاوت است.

چطور برای کانال خود در ایتا تبلیغ کنیم؟

تبلیغات در پیامرسان ایتا را می توانید به شیوه های مختلفی انجام دهید. انجام تبلیغ پاپ آپ ایتا طبیعتا از جمله مناسب ترین روش ها هم برای افزایش بازدید و جذب ممبر می باشد.
اعضایی که از این طریق جذب کانال شما می شوند، کانال را مشاهده کرده و از روی اختیار عضو کانال می شوند به همین خاطر هم از پست ها بازدید می کنند و هم اگر محتوای کانال را بپسندند آن را به دیگران پیشنهاد می کنند. این ممبرها احتمال دارد که از شما خرید داشته باشند.
برای هر چه بیشتر شدن میزان فروش پیشنهاد می کنیم مطالب و محتوای کانال را به گونه ای طراحی و آماده کنید که ببننده را علاقه مند به خرید کند. اجرای طرح هایی چون مسابقه و چالش و تخفیف در افزایش میزان فروش کانال شما می توانید تاثیرات خوبی داشته باشد.
با انجام تبلیغات منظم نه تنها اعضای کانال شما بیشتر می شود، بلکه فروش شما نیز بیشتر خواهد شد. معیار اعتبار و محبوبیت در شبکه‌های اجتماعی تعداد اعضا است، زیرا تعداد بیشتر به این معنی است که افراد بیشتری به کانال علاقه دارند و آن را دنبال می‌کنند. این باعث می شود که سایرین راحت تر به شما اعتماد کرده و عضو کانال شما می شوند و از شما خرید می کنند.

بازاریابی در سوشیال مدیا چگونه است؟

بازاریابی سوشیال مدیا در حقیقت همان به کارگیری قابلیتهای پلتفرم های شبکه های اجتماعی مانند ایتا برای جذب مخاطب واقعی و افزایش فروش است.
به این ترتیب در شبکه های اجتماعی با تولید محتوا، سعی می کنید به بهترین شیوه برند و محصولات خود را به مخاطبان معرفی نمایید. مزیت این روش این می باشد که بینندگان شما هم ممکن است این محتوا را با دیگران به اشتراک بگذارند و شما را به آنها معرفی کنند.
شبکه اجتماعی ایتا تا کنون توانسته میلیون ها نفر کاربر واقعی را جذب کند به همین خاطر به محیطی مناسب برای فعالیت و بازاریابی کسب و کارها تبدیل شده است.
افزایش شناخت از برند و بهبود اعتبار برند، افزایش وفاداری مشتریان، رفتارشناسی مشتری و ارتباط دو سویه با مشتریان از ویژگی های فعالیت در سوشیال مدیا می باشد.

چه سیاستگذاری برای تولید محتوا می توانیم داشته باشیم؟

بدون تولید محتوای گیرا و جالب، جذب اعضا و ماندگار شدن ممبرها ناممکن به نظر می رسد. به همین دلیل است که لازم به نظر می رسد برنامه و استراتژی برای انتشار محتوای خود آماده کنید.
مفیدترین کار این می باشد که پیش از شروع زمان بندی ارسال ها و تعداد پست های قابل انتشار را تعیین کنید.
هنگامیکه متوجه شدید که ترک کانال توسط ممبرهای کانال بالا می باشد باید تغییراتی در پستهای کانال دهید برای اینکه محتوای فعلی دنبال کنندگان را متوجه و علاقه مند به کانال نکرده است.