ایسوس در دهه اخیر به عنوان یکی از با کیفیت ترین شرکت ها در صنعت سخت افزار کامپیوتر و گوشی معرفی شده است. لپ تاپ های ایسوس به دلیل نوآوری و مقرون به صرفه بودن جایگاه ویژه ای در بین علاقه مندان به فناوری کسب کرده اند. در مقاله زیر بیشتر در مورد لپ تاپ ایسوس و ویژگی های منحصر به فرد آن توضیح خواهیم داد.

تاریخچه مختصری از برند و لپ تاپ Asus


طبیعتا برای علاقه مندان به فناوری چنین سوالی پیش آمده است که لپ تاپ ایسوس برای کدام کشور در نظر گرفته شده است؟ ایسوس در واقع یک شرکت چندملیتی کامپیوتر و الکترونیک است که در تایوان مستقر است. این شرکت در سال 1989 تاسیس شد و شروع به تولید محصولات هوشمند با هدف زندگی بهتر کرد. در حال حاضر این شرکت با تولید مادربرد، رایانه های شخصی بازی و لپ تاپ های مختلف از جمله لپ تاپ های مناسب برای کار دانشجویی، لپ تاپ های فنی و مصارف خانگی و ... به شهرت جهانی زیادی دست یافته است.

برند ایسوس در سال 2007 با سری لپ تاپ های ایسوس Eee PC در آمریکای شمالی به طور گسترده ای شناخته شد. سری لپ تاپ های ایسوس Eee PC به عنوان یک انقلاب منحصر به فرد در صنعت کامپیوتر شناخته می شود. در سال های 2015 و 2016، ایسوس توسط فورچون به عنوان یکی از تحسین برانگیزترین شرکت های کامپیوتری جهان معرفی شد و در چهار سال گذشته، لپ تاپ های این برند به عنوان با ارزش ترین محصول بین المللی در تایوان رتبه بندی شده اند.

امروزه ایسوس به عنوان یک برند قدرتمند در زمینه تولید تلفن همراه با سری ZenFone ایسوس با دیگر برندهای بزرگ جهانی رقابت می کند. در حال حاضر این شرکت تایوانی بیش از 17000 کارمند دارد و با ساخت سایر محصولات فناوری مانند مانیتور، کارت گرافیک و روترهای اینترنتی، سهم زیادی از بازار مصرف فناوری را به خود اختصاص داده است. خرید لپ تاپ از برند ایسوس انتخاب بسیار خوب و عاقلانه ای است و به شدت توصیه می شود.

کدام سری لپ تاپ ایسوس بهتر است؟

اگر در مورد لپ‌تاپ ایسوس تحقیق کرده‌اید، باید بدانید که ایسوس مانند سایر برندهای فناوری، هر یک از مدل‌های نوت‌بوک خود را بر اساس نیاز، بودجه و عملکرد خاص طراحی می‌کند. این مشکل خرید لپ تاپ ایسوس را نسبت به سایر برندها آسان کرد. در زیر سری های مختلف لپ تاپ این برند را مشاهده می کنید:

سری ZenBook

یکی از بزرگترین و بهترین سری های ایسوس با نام ZenBook شناخته می شود که در قالبی نازک، سبک و مدرن طراحی شده است. لپ تاپ های این سری به عنوان رقیب جدی مک بوک اپل معرفی شده و برای انجام کارهای تخصصی مناسب هستند.

تهیه این محصول از لپ تاپ های ایسوس آسان و راحت است و با توجه به ظرفیت باتری و سخت افزار مناسب در رده محصولات محبوب قرار می گیرد. با این حال، سری لپ تاپ های Zenbook قیمت بالایی دارند و به ندرت با قیمت ارزان در بازار فناوری در دسترس هستند.

سیری ROG / TUF

سری TUF (نیروی نهایی) و ROG (جمهوری گیمرها) سری لپ تاپ های ایسوس هستند که برای بازی و گیمرها طراحی شده اند. کارت گرافیک مناسب، عملکرد قدرتمند، نورپردازی RGB برای کیبورد و سایر ویژگی های سازماندهی شده، تجربه ای منحصر به فرد را برای گیمرها فراهم کرده است. ; این لپ تاپ ها از نظر قطعات قدرتمند جزو بهترین لپ تاپ های ایسوس هستند.

آقای Vivobook

لپ تاپ های سری ایسوس دیجی چه مانند Zenbook طراحی سبک و نازکی دارند. لپ‌تاپ vivobook ایسوس که برای کسانی که در حال حرکت هستند ایده‌آل است و به عنوان یک عضو کم‌هزینه از خانواده این برند عرضه می‌شود و برای فعالیت‌های روزمره و استفاده عمومی ایده‌آل است.

مجموعه کتاب های تخصصی

نوت بوک های ExpertBook به عنوان اساتید قدرتمند فناوری شناخته می شوند. طراحی سبک و مینیمالیستی و باتری با دوام زیاد، بسیاری از علاقه مندان به فناوری را وادار کرده است تا محصولات این سری ایسوس را نسبت به سایرین خریداری کنند. یکی از مدل های محبوب این سری با ماندگاری بالا با نام B9450 در بازار الکترونیک موجود است.

Chromebook jara

لپ تاپ های سری Chromebook سیستم عامل Chrome را اجرا می کنند و فایل های کاربر را برای دسترسی آسان در فضای ابری ذخیره می کنند. محصولات این سری دستگاه های قدرتمندی نیستند اما باتری های با دوام و دسترسی آسان به فایل های ذخیره شده آن ها را در دسته نوت بوک های کاربردی قرار می دهد. اگر به دنبال یک لپ تاپ مناسب برای دانشجویان اداری، دانشگاهی و دانشگاهی هستید، این سری می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

سری کتاب های استودیویی

لپ تاپ های سری Studiobook ایسوس برای فعالیت های هنری و خلاقانه استفاده می شوند. سخت افزار قدرتمند این سری بهترین گرافیک و قابلیت های عملکردی را پیاده سازی می کند.

چرا باید لپ تاپ ایسوس بخریم؟

جای تعجب نیست که ایسوس سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص داده و به عنوان یکی از نیروهای پیشرو در صنعت لپ تاپ شناخته می شود. اما اگر همچنان در مورد خرید لپ تاپ ایسوس شک دارید، توصیه می کنیم به این نکات توجه کنید:

طراحی چشمگیر لپ تاپ ایسوس

ایسوس تا به امروز هیچ گاه از طراحی های جالب و منحصر به فرد محصولات خود کم نیاورده است. لپ‌تاپ‌های ایسوس شیک و شیک هستند و هر کدام، از لپ‌تاپ‌های تجاری کوچک گرفته تا لپ‌تاپ‌های بازی، با شخصیت متفاوتی ساخته و تولید شده‌اند.

قطعات با کیفیت

ایسوس در محصولات خود از قطعات با کیفیت و مناسب استفاده می کند، اکثر نوت بوک های این برند برای رفع نیازهای محاسباتی مجهز به پردازنده های 4 هسته ای هستند. نمایشگرهای این محصولات از کیفیت بالایی برخوردار بوده و عملکرد نرم افزار نیز شگفت انگیز است.

قیمت مناسب برای لپ تاپ های ایسوس

خرید لپ تاپ برای بسیاری از افراد یک سرمایه گذاری بزرگ است. پس انتخاب برند مناسب با توجه به نیاز و بودجه هر فرد بسیار مهم است. یکی از بهترین ویژگی‌های لپ‌تاپ‌های ایسوس این است که نسبت به قیمتی که می‌پردازید، ویژگی‌های خوبی دریافت می‌کنید. قیمت لپ تاپ ایسوس مناسب و استاندارد است و به همین دلیل روز به روز بر تعداد طرفداران این برند افزوده می شود. ایسوس طیف گسترده ای از لپ تاپ ها را با توجه به بودجه و نیاز کاربران ارائه می دهد:

لپ تاپ های میان رده (Chromebook) برای دانش آموزان

توسعه اقتصادی برای نیازهای تجاری (Vivobook)

مدل های تخصصی برای مدیران و طراحان (کتاب استودیو)

لپ تاپ مقرون به صرفه برای اهداف روزمره

پشتیبانی شگفت انگیز

در شهرها و کشورهای مختلف دنیا پشتیبانی فنی و خدمات پس از فروش محصولات ایسوس به راحتی اعمال می شود. خطوط پشتیبانی این برند در هر زمان آماده ارائه اطلاعات لازم در اختیار کاربران می باشد. همچنین کاربران می توانند از فناوری پشتیبانی آنلاین و چت زنده استفاده کنند و در کمترین زمان ممکن سوالات و مشکلات خود را با مسئولین فنی مطرح کنند.

بهترین یافته ها در لپ تاپ های ایسوس

ایسوس همچنان به طراحی و تولید بهترین محصولات در بازار چند لایه ادامه می دهد. یک نمونه درخشان از چنین ایده هایی "ScreenPad 2.0" است که تاچ پد را به صفحه نمایش لپ تاپ تبدیل کرد.

گارانتی قابل اعتماد

ایسوس هنگام خرید هر محصولی به شما یک یا دو سال گارانتی می دهد. نکته جالب این است که این گارانتی عمر باتری را نیز پوشش می دهد. اما برای اطلاعات بیشتر در مورد گارانتی و گارانتی بهتر است با پشتیبانی ایسوس تماس بگیرید. حتما لپ تاپ ایسوس را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید.