لامپ صورت که به آن چراغ خواب سه بعدی یا آباژور سه بعدی نیز می گویند محصولی جدید در زمینه نورپردازی و آباژور می باشد.

از ویژگی های بالینگ ها می توان به مصرف برق بسیار کم، طول عمر بالا و امکان طراحی الگوهای متنوع و متنوع از جمله حکاکی صورت، حکاکی متن، حکاکی آرم، اشکال هندسی و ... و ترکیب هر یک از این موارد اشاره کرد.

بالبینگ چهره یکی از پرطرفدارترین محصولاتی است که در چند وقت اخیر مورد استقبال قرار گرفته است و این محصول می تواند برای هر مناسبتی انتخابی باشد.


ابزار

ای حرامزاده

پایه توپ از چند لایه چوب ام دی اف مرغوب به ضخامت 3 میلی متر و یک لایه پلکسی شفاف تشکیل شده است. نورپردازی اصلی لامپ شامل یک لایه پلکسی برای جلوه و زیبایی بیشتر است. در لایه بالایی پایه یک شیار (صفحه حکاکی شده) برای نصب و برداشتن پلکسی و در زیر این شیار LED برای باز کردن پلکسی تعبیه شده است.

مواد

اجزای اصلی آباژور شامل کیت نور، سنسورها و ال ای دی های رنگارنگ SMD می باشد. فرآیند تکمیل با دقت و ظرافت با دست انجام می شود و لیزر ایده آل از بهترین لوازم الکترونیکی موجود در بازار برای ایجاد پایه استفاده می کند. این پایه دارای کابل آداپتور متصل (لحیم شده) مستقیم به کیت نور است که برای اتصال آداپتور به برق کافی است.

تفاوت در عملکرد است

همانطور که در بالا ذکر شد، این پلت فرم شامل کیت نورپردازی، سنسور و ریموت کنترل است که تفاوت قیمت و جذابیت این مدل بولینگ (16 رنگ) نسبت به بولینگ معمولی (تک رنگ) را به خود اختصاص داده است. می توانید با استفاده از کنترل از راه دور پلت فرم را روشن و خاموش کنید، حالت نور را تغییر دهید و رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید و از آن لذت ببرید. نکته جالب دیگر این است که می توانید میزان نوردهی در این بالون را نیز تغییر دهید (کاهش و افزایش).

اندازه ها

چراغ خواب سه بعدی (توپ) در سایزهای 25*20 سانتی متر و 35*30 سانتی متر ساخته شده است. ابعاد ذکر شده مربوط به قسمت شفاف مجسمه (پلکسی) می باشد.

مهم: اگر بلبرینگ ها با ابعاد بزرگ تر حک شده باشند، نور کمی به قسمت های بالایی می تابد و کار از زیبایی کمتری برخوردار می شود. برای خرید بالبینگ چهره به کادوساز مراجعه نمایید.