اینکه لاستیک به دلیل استحکام کششی دارای انواع پرکننده ها با خاصیت ارتجاعی مناسب است، این محصول را به ماده اصلی در تولید انواع پوشش های عایق سقف سفید و عایق های بتنی تبدیل کرده است. , عایق رطوبتی سقف, ملات. همچنین می توان از آن در صنعت نساجی استفاده کرد. فیلم به دست آمده از این محصول شفاف، انعطاف پذیر، مقاوم در برابر پارگی و مقاومت در برابر آب و چسبندگی بسیار بالایی به سطح است.

تناسب اندام

رزین اکریلیک پایه آب را می توان با بسیاری از پلیمرهای آب آنیونی و آنیونی مخلوط کرد.


با انواع قوام دهنده های مبتنی بر اسید اکریلیک، پلی وینیل الکل، اترهای سلولزی و قوام دهنده های پلی اورتان سازگار است.

با انواع گلیکول اترها و استرها، فتالات ها و بنزوات ها سازگار است.

با انواع منعقد کننده ها مانند تگزانول، حلال، دی اتیلن گلیکول مونوبوتیل اتر 402 سازگار است.

با انواع کربنات های آمورف و کریستالی، سیلیس، خاک رس، لیتوپون، تالک و غیره ترکیب می شود.

نکات استفاده

هنگام استفاده از رزین های سیماب رزین، بسته به کاربرد، می توان با استفاده از مواد منعقد کننده و استفاده از غلظت مناسب برای انجماد، دمای تشکیل فیلم را کاهش داد. آنتی فوم در محدوده 0.3 تا 1 درصد باید استفاده شود. برای جلوگیری از حمله میکروبی باید از محافظ مناسب استفاده شود. استفاده از گلیکول ها مقاومت انجماد را افزایش می دهد، اما به طور کلی دمای تشکیل فیلم را به میزان قابل توجهی کاهش نمی دهد.

فهرست کنید

رنگ رزینی در انبارهای معمولی از تاریخ تولید یک سال ماندگاری دارد. رنگ باید در برابر یخ زدگی و قرار گرفتن در معرض آفتاب محافظت شود. پس از هر عمل درب ظرف باید کاملا بسته شود.

نکات ایمنی

هنگام استفاده از هر گونه مواد شیمیایی، اقدامات احتیاطی معمول باید رعایت شود. پوست، چشم ها و غشاهای مخاطی پس از تماس طولانی مدت با پلیمرهای اکریلیک تحریک می شوند. بنابراین، دستکش و عینک باید در داخل و اطراف یک منطقه کاملا تهویه شده استفاده شود.

نظرات

داده های ارائه شده بر اساس آزمایشات است و برای راهنمایی مصرف کننده در نظر گرفته شده است. از آنجایی که بسیاری از عوامل بر استفاده از محصول تأثیر می‌گذارند، این شرکت مسئولیتی در قبال اطمینان از یکسان بودن این نتایج با نتایج به‌دست‌آمده در سایر شرایط ندارد و برای اطمینان از اثربخشی محصول برای هدف خاص شما، آزمایش مناسب مورد نیاز است.