این می تواند بخشی موثر از یک برنامه درمانی جامع برای بیماری های ستون فقرات باشد که افراد بسته به نیازهای فردی خود بدون نسخه می پوشند و می تواند زیر یا روی لباس های روزمره استفاده شود. با ٰکلینیک فیزیوتراپی فانتوم همراه باشید.


کمربند طبی معروف به "Ortzel Vembosacral" یا "LOS" را می توان توسط پزشک تجویز کرد یا بدون نسخه خریداری کرد. کمربندهای بدون نسخه بدون تجویز پزشک در دسترس هستند و مهم است که این کمربندها طبق دستورالعمل بسته شوند تا از آسیب بیشتر به کمر جلوگیری شود.

انواع کمربند طبی که برای کاهش کمردرد استفاده می شود

ترکیبی از کمربند طبی مختلف برای کمک به درمان انواع شرایط کمردرد، از کشیدگی شدید عضلانی گرفته تا بهبودی پس از جراحی. اکثر کمربندهای پزشکی از مواد مشابه ساخته می شوند، اما از نظر دوام و کنترل وضعیت متفاوت هستند.

طبقه بندی کمربندهای طبی

انعطاف پذیر (نرم)

نیمه کامل

سخت

کمربندهای طبی سخت برای درد یا بی ثباتی متوسط ​​تا شدید، مانند کمک به بهبود شکستگی ستون فقرات یا پس از جراحی کمر استفاده می شوند. کمربندهای طبی نیمه سفت و انعطاف پذیر برای دردهای خفیف تا متوسط ​​استفاده می شود.

او قصد دارد از کمربند طبی برای تسکین درد استفاده کند

تجویز کمربند طبی معمولاً چندین هدف مکمل دارد:

1) کاهش تنش عضلانی و کمردرد

2) وضعیت خود را برای توزیع مجدد وزن بر روی ستون فقرات بهبود دهید

) برای ایجاد یک محیط درمانی سالم برای تشکیل نخاع

4) افزایش عملکرد در طول فعالیت های روزانه

اهداف فوق از طریق مکانیسم اساسی کمربند پزشکی حاصل می شود.

تاثیر باندهای درمانی در کاهش کمردرد

هنگام انجام کارهای ساده و روزمره مانند نشستن، رانندگی، بلند کردن وسایل یا حتی خم شدن نادرست، این عوامل به تنهایی باعث ایجاد کمردرد وحشتناک و طاقت‌فرسا می‌شوند. هنگامی که این اتفاق می افتد، شما به دنبال یک کمربند یا کمربند طبی مناسب برای تسکین و تسکین درد خواهید بود.

بریس پشتی با اندازه مناسب دامنه حرکتی شما را محدود می کند و شما را از آسیب های جدی تر محافظت می کند. بریس با محافظت از کمر و نگه داشتن آن در موقعیت صحیح، فشار روی اعصاب و ماهیچه‌ها را که عامل اصلی درد هستند، کاهش می‌دهد.

پزشکان متخصص اغلب درمان یا کمردرد را با کمربندهای طبی به طور همزمان توصیه می کنند و داروهای شیمیایی را برای کنترل و کاهش مشکل تجویز می کنند.

این محصول که برای راحتی بیشتر بیمار طراحی شده است، چندین مزیت از جمله:

1) پشتیبانی اضافی برای ستون فقرات و مهره های آن

2) با توجه به آناتومی طبیعی بدن طراحی شده است

3) ستون فقرات را قوی نگه دارید و درد را کاهش دهید

4) حرکات را محدود کنید، به خصوص حرکات ناگهانی کمر و ستون فقرات

طراحی قابل تنظیم به این معنی است که بند می تواند توسط اکثر افراد استفاده شود و بسیار انعطاف پذیر است.