تمامی یراق آلات مصرفی در تولید در و پنجره های شباک از بهترین و با کیفیت ترین برندها و ساخت کارخانه های معتبر اروپایی با بالاترین سطح کیفی جهانی می باشد. از این پروفیل به منظور ثبات شیشه­ های دو جداره با ضخامت خارجی 24 میلیمتر در داخل درب و پنجره­ های یو ­پی ­وی ­سی وین تک استفاده می شود. با توجه به مزایای زیاد پنجره دوجداره و گسترش روزافزون استفاده از آن، تولیدکنندگان زیادی در زمینه تولید پنجره دوجداره در بازار موجود می باشند، در این میان شرکت وین تک از جمله برندهای معروف در زمینه تولید پنجره دوجداره وین تک می باشد. شیشه های دو جداره برای همین منظور ساخته شده اند، این نوع از پنجره با داشتن یک لایه گاز آگون در بین دو جداره شیشه از هدر رفت انرژی به خارج از ساختمان بطور چشم گیری جلوگیری می­کنند.همینطور شما می­توانید با استفاده از شیشه های 3 جداره عایقی بهتر و کارا تر ایجاد کنید. بعد از مدتی که استفاده از آنها همه گیر شد، در و پنجره UPVC توانست جایگزین خوبی برای انواع مدل های قدیمی تر مثل پنجره های آهنی و چوبی شود تا جایی که امروزه در صنایع ساختمانی از پر کاربرد ترین مدل های در و پنجره محسوب می­شوند.


این محصول به دلیل انعطافپذیری، دوام و استحکام بالایی که دارد، در قسمتهای مختلف یک ساختمان کاربرد دارد. ازآنجاییکه برای افزایش استحکام انواع پروفیل UPVC، در ساخت آنها از ورق گالوانیزه استفاده میشود، قیمت این نوع پروفیل به قیمت آهن آلات بستگی دارد. یکی از مهم ترین اجزای ساختمان با توجه به معماری آن، در و پنجره است و قسمتی از نمای ساختمان مربوط به در و پنجره است. جهت رگلاژ کردن پنجره لنگه بازش و درب پنجره دوجداره میبایست از محور عمودی و افقی آن جابجا شود.( برای این کار بایست 5 میلیمتر پیچ رگلاژی را با استفاده از آچار آلن، باز بسته کنیم)با این کار لنگه باز شو درب یا پنجره دو جدار در محور افقی حرکت کرده و جابجا می­شود.بایستی تا موقعی پیچ رگلاژ را حرکت دهیم که وقتی لنگه باز شو را در جهت افقی حرکت دادیم، ناتر ازی آن رفع شده باشد. پنجره های دوجداره و سه جداره تفاوت های بسیاری دارند که به برخی از آن ها اشاره می کنیم. شما هم کافیست این پنجره ها را برای منزل خود استفاده کنید تا برای مدتها از مزایای آن بهره مند شوید.

https://upvcmaster.com/پنجره-دوجداره-upvc-در-کرج/

همانند قیمت پروفیل آهن، مهمترین عامل مؤثر در قیمت پروفیل UPVC نیز جنس، ضخامت و کارخانه تولیدکننده آن است. اکنون وینتک یکی از شرکتهای ابر قدرت در اروپا، آسیا، آفریقا در زمینۀ تولید پروفیل یو پی وی سی است. وزن هر مترمربع از این پروفیل با ضخامت 2 میلیمتر، حدود 2 کیلوگرم است. همانطور که میدانید این روزها قیمت انرژی برق و گاز نسبت به گذشته بسیار افزایش یافته است و با این افزایش قیمت انرژی، ضرورت حفظ آن در همهی مکانها بیشتر احساس میشود. همان طور که از نام این پرده پیداست، شکل آن شبیه خطوط روی بدن گورخر است. این استاندارد مقررات سختگیرانهای داشته و اخذ گواهینامه آن منوط به همگامسازی روش تولید، تجهیزات و آزمایشهای پس از ساخت شرکت سازنده با استانداردهای شرکت KFP آلمان است. با این کار لنگه باز شو به سمت بالا حرکت خواهد کرد و اگر در جهت خلاف عقربههای ساعت بچرخانیم به سمت پایین حرکت می­کند. به همین دلیل اگر دیدید که یراقآلات پنجره شما شکسته و یا فرسوده شده،باید به سرعت دست به تعمیر آن بزنید. از ویژگیهای مهم و منحصربهفرد پنجرههای دو جداره عایق بودن آن در برابر سر و صدای بیرون هست، پس اگر احساس کردید که سر و صدای بیرون به داخل منتقل می­شود باید دست به تعمیر پنجره دوجداره زد.


اگر بخواهیم قیمت پنجره بر حسب متر مربع را برای این مدل بررسی کنیم، این طرح حدود متر مربعی ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان می باشد که البته بایستی بدانیم قیمت متر مربع مبنای محاسبه دقیقی نیست، و فقط برای این طرح و این تقسیم بندی محاسبه شده است. این عبارت مخفف عبارت Unplasticised Poly Vinyl Chloride است.این نوع متریال برگفته از مشتقات نفت خام است. خوشبختانه پیشرف علم و به سرکار امدن تکنولوژی جدید در صنعت در و پنجره عواملیشده تا آلودگی های موجود با استفاده از این نوع تکنولوژی به حداقل برسد. برای دریافت قیمت ویژه محیط کار یا خانه خود کافیست در قسمت فرم درخواست مشاوره رایگان درخواست خود را ثبت کنید تا در اصرع وقت کارشناسان مربوطه با شما تماس گیرند و یا از طریق ارتباط مستقیم با شماره تماس های مندرج در سایت و یا واتس اپ از مشاوره و راهنمایی همکاران استفاده نمائید.اینستاگرام ما را دنبال کنید. معمولا در لمینتهای یک رو لمینت از پروفیلهای سفید رنگ استفاده میشود. تمامی پروفیلهای UPVC تولید داخل، باید مطابق با موازین استاندارد ملی INSO 12291 تولید شوند. پیشنهاد ما به شما تعویض درب و پنجره قدیمی خود با پنجره دوجداره هافمن، با کمترین هزینه و بدون خرابی می باشد.

https://upvcmaster.com/تعویض-پنجره-قدیمی/