امروز می خواهیم به بررسی معایبی که در استفاده از شارژر های تقلبی برای گوشی و باتری شما ایجاد می شود بپردازیم. با ما در این مقاله همراه باشید تا اطلاعات لازم را به دست آوردید و از استفاده کردن شارژر های غیر اصل اجتناب نمایید.

نقاط منفی در استفاده از شارژر های غیر اصل

همان طور که می دانید مهم ترین قسمت های یک گوشی شامل ، دوربین، باتری، رم، صفحه نمایش، سنسور های داخلی، و... است که اگر هر کدام از این اجزای گوشی کار خود را به دستی انجام ندهند باعث می شود که گوشی کارایی و کیفیت لازم را نداشته باشد. مهم ترین نکته این است که تمام انرژی و برقی که برای گوشی تامین می شود از طریق باتری انجام می گیرد. بنابراین اگر کوچک ترین مشکل و یا خللی برای این قسمت پیش آید منجر می شود که گوشی عملکرد مناسبی نداشته باشد و همچنین باعث می شود که هزینه های گزافی را برای برطرف کردن مشکل بپردازید. به عنوان نمونه تصور کنید گوشی شما تمام اطلاعات مهم و ضروری که به آن احتیاج دارید در آن است و شما با وصل کردن گوشی به یک شارژر غیر اصل و اورجینال این امکان را به وجود آورده اید که گوشی منفجر شود و تمامی اطلاعات شما از بین برود. بنابراین بهترین و موثر ترین راه پیروی از روش های درست و اصولی است که از باتری و گوشی خود محافظت نماییم. همین امر سبب می شود که مشکلات کمتری برای گوشی ایجاد شود.

مشکلاتی که در پی استفاده کردن از شارزر های غیر اصل ایجاد می شود

ما تا اینجا مقاله سعی داشتیم که شما را به خریدار شارژر های اصلی ترغیب نماییم که از سلامت باتری و گوشی خود محافظت نمایید. متاسفانه مشکلاتی که در استفاده از شارزر های تقلبی برای گوشی ایجاد می شود زیاد است اما با تمام این اوصاف تعداد این نوع شارژر ها در بازار به فراوانی یافت می شوند و متاسفانه هیچ راه حلی برای این موضوع وجود ندارد. برخی از این مشکلات به شرح زیر است:

§ منجر به منفجر شدن خانه و ایجاد مشکلات نوسانی در برق

§ منجر به منفجر شدن خود گوشی به همراه شارژر تقلبی

§ باعث داغ شدن بیش از اندازه گوشی و باتری

§ از کار افتادن سلول های سالم باتری گوشی

در ادامه به بررسی تک تک این مشکلات به طور کاملا دقیق می پردازیم

منفجر شدن خانه و ایجاد مشکلات نوسانی برق

گاهی اوقات شارژر های اصلی گوشی دچار یک سری مشکلات می شوند که باعث می شود شارژر به خوبی قبل گوشی را شارژر نکند در این زمان فرد به دنبال شارژر ارزان قیمت برای گوشی خود است که نه نتها به سیلمت باتری کمک نمی کند بلکه مخاطرات جدیدی را برای شما و گوشی ایجاد می نماید.

اکثرا این شارژر ها بدون داشتن هیچ گونه کیفیت، ایمنی و فرآیند های نظارت بر کنترل باتری انجام نمی شود و در کارگاه های غیر اصولی و غیر مجاز ساخته و روانه بازار می شوند که علت منفجر شدن و ضربه زدن به عملکرد گوشی همین موضوع است. اصولا زمانی که از شارژ های غیر اصل استفاده می کنید به دلیل استاندارد نبودن این نوع شارژر ها و رعایت نکردن نکات ایمنی باعث ایجاد یک سری مشکلات از جمله منفجر شدن شارژر و گوشی می شود. بنابراین پیشنهاد ما تهیه شارژر و تمامی لوازم جانبی موبایل از فروشگاه های معتبر است که فونی شاپ در این زمینه با داشتن سابقه چند ساله بهترین محصولات اصل را به شما عرضه می کند.

منفجر شدن گوشی و شارژر هم زمان با هم

تصور کنید که شما برای گوشی خود یک شارژر با کم ترین هزینه ممکن خریداری کرده اید و آن را به گوشی متصل نموده ای که گوشی شما شارژ شود. اگر شما بعد از گذشت یک ساعت به گوشی خود نگاه کنید متوجه می شود که به کندی فرآیند شارژ شدن انجام می شود که در نهایت باعث داغ شدن گوشی شما می شود که منفجر شدن یا نشدن آن بستگی به مقومت گوشی شما دارد و همچنین داغ شدن گوشی باعث می شود که سلول های سالم باتری تحلیل رفته و از بین بروند. در نتیجه با استفاده یک شارژر چند هزار تومنی باعث می شوید که یک گوشی چند میلیونی آسیب ببیند و از بین برود و یا حداقل باتری آن از بین برود که همین موضوع باعث می شود که هزینه بالایی را متحمل شوید.

داغ شدن بیش از اندازه باتری و گوشی

مهم ترین مسئله ای که در اینجا حائز اهمیت است بحث شارژر است که باعث گرم شدن شارژر می شود که علت آن استفاده از مواد اولیه بی کیفیت و غیر مجاز است. که در زمان شارژ شدن با گذشت زمان داغ تر می شود و سبب انفجار و آسیب به گوشی می شود.

از کار افتادن سلول های سالم باتری

باتری هایی که امروزه تولید می شوند از جنس لیتیوم یونی هستند که هر یک ولتاژ ورودی متفاوتی دارند و نیاز است که با شارژر اصلی خود شارژ شوند. اگر شارژر تقلبی به گوشی متصل شود مدت زمان شارژ شدن باتری افزایش می یابد و همچنین این امکان به وجود می آید که طول عمر و ظرفیت باتری کاهش یابد و باعث آسیب به گوشی شود که برای تعویض آن نیاز به هزینه گزافی است.

شارژر های اصل و اورجینال را چگونه می توان تهیه نمود؟

امروزه فروشگاه های زیادی در سراسر کشور در بخش فروش انواع شارژر های گوشی های مختلف مشغول فعالیت هستند که شما به راحتی می توانید از این فروشگاه ها خرید نمایید. اما اگر هدف شما این است که شارژر خود را از یک فروشگاه تخصصی فروش شارژر و لوازم جانبی تهیه نمایید که خیال شما از نظر اصالت و اورجینال بودن شارژر آسوده باشد ما به شما فروشگاه اینترنتی فونی شاپ را پیشنهاد می دهیم. زیرا فونی شاپ خیال شما را از نظر ضمانت و اصل بودن شارژر های اورجینال و اصل گوشی راحت می نماید.

نقاط مثبت فروشگاه فونی شاپ

o مشاوره کاملا رایگان و تخصصی در رابطه با باتری

o ضمانت نمودن کالای خریداری شده

o تخفیف آنی برای خرید آنلاین

o گارانتی و ضمانت 100 درصدی کیفیت باتری

o گارانتی و ضمانت 100 درصدی اورجینال و اصل بودن باتری

o قابل تعویض بودن کالای خریدار شده تا 48 ساعت

این ها تنها بخشی از ویژگی های فروشگاه اینترنتی فونی شاپ است که برای آسودگی خیال شما از بابت کالای خریداری شده به شما عزیزان ارائه می کند.