صورت برای انواع پوست (خشک، چرب، مختلط، حساس) مناسب است. همچنین برای تقویت پوست شاداب، شاداب و کندی پیری استفاده می شود.

برنامه های کاربردی صفحه

افراد مختلف به دلایل مختلف آرایش صورت را انتخاب می کنند. برخی از افراد می خواهند از شر جوش های سر سیاه خلاص شوند و برخی دیگر به دنبال جوانسازی پوست و جلوگیری از پیری هستند. این روش تمام این نیازها را برطرف می کند.

حالت چهره

صورت چیست؟

اساسا فیشال یک درمان چند مرحله ای برای صورت و گردن است. این شامل مواردی مانند پاکسازی، لایه برداری، مرطوب کننده و تغذیه است. در نتیجه پوست بلافاصله شاداب، درخشان و جوان به نظر می رسد.

به طور معمول، این درمان با مشاوره برای تعیین نوع پوست و رژیم مراقبت از پوست شما شروع می شود.

مراحل درمان

اولین قدم پاکسازی صورت است. ابتدا مواد آرایشی و سپس سلول های مرده از روی پوست پاک می شوند. پاکسازی حرفه ای به وضعیت پوست، آکنه، جوش های سرسیاه، منافذ باز، چربی اضافی و غیره بستگی دارد.

درمان های صورت شامل فرکانس بالا، هیدردرما، درمای صورت، ماسک ال ای دی (نور درمانی) و قلم های پلاسما می باشد.

فرکانس بالا

فرکانس بالا یک روش محبوب در مراقبت از پوست است زیرا بر بسیاری از عوامل مانند آکنه، منافذ باز، خطوط ریز و گودی زیر چشم تأثیر می گذارد و درمان می کند. فرکانس بالای صورت (فرکانس بالا) با استفاده از الکترود شیشه ای به سطح پوست تابش می شود. این امواج با فرکانس بالا باعث افزایش جریان خون و افزایش سطح کلاژن و الاستین می شود.

هیدرودرما

هیدرودرما برای اشباع و تقویت سلول های پوست با اکسیژن ساخته شده است. هیدرودرمی یک دوره هیدراتاسیون و هیدراتاسیون است. پس از لایه برداری، سطح پوست با سرم مرطوب کننده پوشانده می شود. آبرسانی باعث کاهش چین و چروک، بازیابی رنگ پوست و درمان آکنه می شود.

درمارولر ماتا فایلا

رولرهای درمای صورت همان کار میکرونیدلینگ را انجام می دهند، اما با شدت بسیار کم و کاملاً کم تهاجمی هستند. این روش به تحریک پوست برای تولید کلاژن کمک می کند.

مزایای درمان صورت چیست؟

با یک جلسه به چندین هدف مراقبتی و درمانی پوست دست خواهید یافت.

پاکسازی پوست از آلودگی های محیطی و رادیکال های آزاد

ماساژ صورت باعث آرامش و کاهش استرس می شود.

جوانسازی، کاهش چین و چروک، طراوت و درخشندگی پوست

از بین بردن آسیب های پوستی و بهبود گردش خون

دانه های سر سیاه، سر سفید و منافذ باز را از بین می برد

لیفت و سفت کننده پوست

درمان گودی، پرپیگمانتاسیون و پف زیر چشم

رنگ پوست صاف و یکدست



چه زمانی باید به صورت مراجعه کنم؟

از آنجا که بازسازی سلولی در فواصل زمانی مختلف در افراد مختلف اتفاق می افتد. فواصل زمانی جلسات ممکن است برای هر فرد متفاوت باشد. اما معمولاً توصیه می شود این کار را یک بار در ماه انجام دهید. اگر پوست حساسی دارید، شما می توانید هر 6 هفته یک بار برای جلسه تعمیر و نگهداری خود مراجعه کنید. کرم های صورت مختلفی وجود دارد، هر کدام برای نیازهای درمانی منحصر به فرد شما طراحی شده است.


مشاهده منبع: آموزشگاه فیشیال پوست در تهران دکتر حبشی