نام بازیگران پدر گواردیولا

آرش عادل پروور، امیرمهدی جوله، پریوش تجارتی، حمید فرخ نژاد، ستاره اسکندری، شادی مختاری، علیرضا خمسه، مرجانه گلچین، مهدی سلطانی، مهران غفوریان، مهران مدیری، نرگس محمدی، هنگامه بازیانی، پاسگاه محمدی. ، سارا خوئینی ها، علی اوجی، محمدرضا علیمردانی، مسعود شریف، سهیل قصیدی، النا حیدری، محمدرضا هاشمی و جانان نعمت الله.

تاریخچه مختصری از پدر گواردیولا

پدر گواردیولا داستان خانواده ای را روایت می کند که رابطه آنها به طور اتفاقی تغییر کرد و سرنوشت مسیر دیگری را برای او رقم زد.

زمان نمایش برنامه خانه به صورت آنلاین

12 امرداد 1402

پدر گواردیولا در ژانر خانوادگی، درام و اجتماعی به نویسندگی و کارگردانی سعید نعمت الله به تهیه کنندگی محسن حیدری در سال 1400 می باشد.همچنین سریال پدر گواردیولا اولین سریال سعید نعمت الله به ویژه در شبکه نمایش محلی می باشد. آهنگ تیتراژ این سریال توسط آرش و مسیح عدل پرور خوانده شده است. به گفته جواد نوروزبیگی، تهیه کننده اصلی، تولید پدر گواردیولا از آذرماه 1309 آغاز شد و فیلم در تیرماه 1401 به پایان رسید. به گزارش ایسنا، حمید فرخ نژاد بازیگر اصلی فیلم برای گرفتن پروانه پخش با مشکل مواجه شد!

به گفته کارگردان، پدر گواردیولا درباره مردی است که راه بازگشت به خانواده اش را می داند. او یک فوتبالیست باتجربه بود و در زندگی اش اشتباهاتی داشت. خطوط داستان من همیشه روشن است و هرگز نگران تکراری نیستم که همه چیز در خانواده به پایان برسد.
مراجعه به سایت: https://tmk.ir/series/102026