آل این وان ها از زمانی که برای اولین بار تولید و عرضه شدند توجه همگان را به خود جلب کرده اند. اما ابتدا باید بدانید که چه چیزی به یکباره است؟ آیا ارزش خرید دارد؟ و کدام یک بهترین است؟

ظاهر همه این ون ها در واقع نصف لپ تاپ و کامپیوتر است. یعنی این دستگاه از نظر فشردگی و نظم به لپ تاپ شباهت دارد و از نظر ظاهر محصولی مشابه کامپیوتر رومیزی است. آل این وان کیس دیگری ندارد و در عوض قطعاتی که باید در کیس باشد در پشت مانیتور قرار می گیرد. بنابراین از همه سیستم های کانتینری فشرده ترند و فضای کمتری را اشغال می کنند.

مزایای all-in-one چیست؟

بعد از اینکه فهمیدیم All in One چیست، بیایید به مزایای سرویس All in One برویم. یک کامپیوتر رومیزی همه کاره و به اختصار AIO دارای مزایایی است که به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد.

بارزترین مزیت آل این وان این است که فضای کمی را اشغال می کند و این محصول را به گزینه ای ایده آل برای آپارتمان ها و دفاتر با فضای محدود تبدیل می کند.

همه این وان ها برق بسیار کمتری مصرف می کنند که باعث می شود مصرف برق آنها حدود 86 درصد کمتر از وان های ثابت باشد.

جابجایی همه این وان ها راحت تر از سیستم ها است زیرا کیف ندارند. اما جابجایی آنها هنوز به آسانی لپ تاپ ها نیست.

از آنجایی که کیس و مانیتور یکسان هستند، نیازی به خرید مانیتور جداگانه نیست.

قطعات قرار داده شده در این سیستم ها گرمای کمتری تولید می کنند. یکی از دلایل مصرف انرژی پایین است.

همه این وان ها مشکل تعداد زیاد سیم و کابل را حل کردند.

راه اندازی و کار با آنها بسیار آسان است.

این دستگاه ها علاوه بر زیبایی دو چندان دارای ویژگی هایی هستند که ارزش آنها را افزایش می دهد: صفحه نمایش لمسی، ریموت کنترل و ....

معایب همه اینها چیست؟ نمایندگی رسمی ایسوس


قیمت بالای آنها معمولا اولین مشکلی است که همه متوجه آن می شوند. از آنجایی که ساخت آنها پیشرفته تر و دشوارتر است، این سیستم ها گران تر هستند.

مشکل دیگر این است که آنها بسته هستند همه این وان ها سیستم های بسته ای هستند که باز کردن آنها دشوار یا غیرممکن است اگرچه می توانید آن را باز کنید، اما با یک حرکت جزئی می توان تمام قسمت های داخلی آن را جابجا کرد

به روز رسانی آنها سخت است و شروع مشکلات بیشتری مانند عدم امکان تغییر صفحه نمایش است

اما بهترین از همه چیست؟

بیایید نگاهی کوتاه به بهترین آنها بیندازیم و مزایا و معایب هر کدام را دریابیم.

1. آی مک

به طور کلی، خرید آل این وان انتخاب خوبی است. درست است که شکل آن نسبت به انواع قبلی تغییر نکرده است. اما اگر عملکرد سیستم برای شما مهم است، حتما iMac را در نظر بگیرید. مدل های iMac زیادی با مشخصات مختلف وجود دارد.

این لیستی از مشخصات iMac از پایین ترین به بالاترین است.

نسل دهم پردازنده اینتل Core i5-i9

گرافیک AMD Radeon Pro 5300 - Radeon Pro 5700 XT

رم 8 گیگابایت – 128 گیگابایت 2666 مگاهرتز DDR 4

256 گیگابایت - 8 ترابایت SSD