شاید تا به حال فکر می کردید که استفاده از افزونه ها بسیار مفید است و استفاده از افزونه ها و افزونه های بیشتر باعث بهتر شدن قالب شما نسبت به قبل شود، اما اشتباه می کنید زیرا استفاده از افزونه های زیاد آنطور که فکر می کنید مفید نخواهد بود.

در اینجا نمونه هایی از مضرات استفاده از افزونه ها و افزونه ها را بررسی خواهیم کرد.

سرعت بارگذاری سایت کاهش یافته است

سرعت صفحه که یکی از مهم ترین معیارهای بازدید مجدد کاربران از سایت است می تواند در استفاده از افزونه ها و افزونه ها کاهش یابد و همانطور که اشاره کردیم این موضوع در تعداد کاربران سایت شما نیز تاثیر زیادی دارد. مانند سرعت بارگذاری وب سایت در بهینه سازی درون صفحه نیز موثر است.

استفاده بیش از حد از منابع سرور

این مشکل که بسیار رایج است، یکی دیگر از مشکلات استفاده از افزونه ها و افزونه ها است و باعث می شود سرعت بارگذاری عکس ها، محتوا و حتی خود افزونه ها کاهش یافته و مشکل ساز شوند.

امکان قطع پلاگین

مشکل دیگری که هنگام استفاده از چندین افزونه ژاکت ممکن است ایجاد شود این است که هر افزونه می خواهد تغییراتی در داده های مشترک ایجاد کند که با یکدیگر تداخل دارند. و ساختار سایت شما ممکن است آسیب ببیند، به عنوان مثال ممکن است جداول آسیب ببیند و برخی از داده ها از بین بروند.

امنیت وب سایت به خطر افتاده است

برخی از افزونه ها و افزونه ها دارای نقص های امنیتی هستند و این مشکل امنیت وب سایت را به خطر می اندازد که یکی از مهم ترین مسائل در طراحی وب سایت است، برخی دیگر از افزونه ها (مخصوصاً افزونه های رایگان) توسط هکرها. آنها برای هک کردن وب سایت شما طراحی شده اند.

دسترسی به افزونه ها

افزونه وردپرس، به خصوص آنهایی که رایگان هستند، ممکن است پس از مدتی پشتیبانی نشوند و از کار بیفتند و باعث ایجاد مشکل برای وب سایت شما شوند. هر چه تعداد افزونه های بیشتری در سایت شما استفاده شود، درصد آن بیشتر می شود.

امکان ناسازگاری افزونه ها با فرمت های مختلف

متأسفانه برخی از افزونه ها فقط با مدل های خاصی سازگار هستند و نمی توان آنها را در همه مدل ها استفاده کرد.