خرید فالوور ارزان برای کسبوکارهای کوچکی که هنوز بودجهی بالایی برای خرید فالوور واقعی یا تبلیغات ندارند، مناسب میباشد. حسن ریوندی، کمدین ایرانی، با 19.6 میلیون فالوور پر فالوور ترین پیج اینستاگرام ایران را در اختیار دارد. برای اینکه تعامل پیج اینستاگرامی خود را بالا ببرید راه های زیادی وجود دارد که موثرترین های آنها در ادامه گفته شده است. در ادامه چند مثال از این موفقیت ها میآورم. تولید محتوای مستمر و با کیفیت در بلند مدت تنها راه موفقیت در این عرصه می باشد . نشان دادن محتوای اینستاگرامی در میان میلیونها تصویر و فیلم، کار راحتی نیست. البته نباید منکر این قضیه شد که تعداد فالوورهای هر پیج در اینستاگرام، نشان دهنده میزان محبوبیت آن پیج در میان مردم است و طبعاً هرچه این تعداد بیشتر باشد، محبوبیت هم بیشتر است. برخی از افراد بدون دانستن این موارد، فالوورهای فیک میخرند و بعد از چند ماه به راحتی پیج خود و حتی فالوورهای واقعی آن را از دست میدهند. تهیه تصاویر جذاب و خلاقانه و استفاده از آن در پروفایلتان اولین راه برای جذب مخاطب به سمت صفحه شما می باشد .بعد از انتخاب یک تصویر جذاب برای پروفایل نوبت به انتخاب یک بیوی تاثیرگذار برای معرفی صفحه شما می باشد . تبادل کافی داشته باشید: این نکته را حتما در نظر داشته باشید در صورتی که با مخاطبین و فالوور های خود تبادل نداشته باشید قطعا آن ها را از دست می دهید.

یادآوری میکنیم این روش فقط زمانی پاسخگوی نیازهای پیج شماست که تعداد فالوورهای شما کم باشد؛ در غیر اینصورت شناسایی و حذف دسته جمعی فالوور های فیک به صورت دستی تقریباً غیرممکن است! با فعال کردن اکانت خود در این ربات ها ، آن ها به جای شما به صورت گسترده پست ها را لایک می کنند ، افراد خاص را به صورت هدفمند فالو می کنند ، به صورت اتوماتیک دایرکت ارسال می کنند و در بهترین نمونه به صورت گسترده استوری می بینند . نرخ تعامل پیج شاخصی است که میتوانید با استفاده از آن به واقعی یا روح بودن فالوورهای یک پیج پی ببرید. 2- بیارزش بودن اکانتهای فیک: غالب اکانتهای فیک فاقد عکس پروفایل و بیو هستند و تعداد فالوورها و فالوئینگهای کمی نیز دارند. صاحبان اکانتهای فیک معمولاً این اکانتها را فقط برای فروش فالوور غیر واقعی و فیک میسازند. دیگر هزینه های اضافی و فالوور های فیک و تقلبی بس است، دیگر سختی کشیدن برای ارسال پست منظم و مدیریت صفحه اینستاگرام بس است. برای جذب مخاطب بیشتر آنها هم علاقه دارند تا یک کسب و کار به صورت منظم فعالیت داشته باشد. روش های آسانی مانند خرید فالوور و استفاده از ربات ها وجود دارند که می توانند تا حدی برای افزایش فالوور به شما کمک کنند اما برای ادامه روند فعالیت به صورت حرفه ای مخصوصا برای کسب و کارهای اینستاگرامی که احتیاج به مشتری واقعی دارند ، راهکار های موثر دیگری نیز وجود دارد که در ادامه با آنها آشنا خواهید شد . در ادامه به تشریح این موضوع میپردازیم . سپس با فعال کردن قابلیت پاک کردن فالوورهای فیک از قسمت افزایش تعامل، ربات شروع به آنالیز و پاک کردن فالوور فیک حسابتان خواهد کرد.

همچنین برای برای طبیعیتر جلوه دادن تعداد فالوور ها، میتوان به تعداد متناسب لایک فیک و ویو فیک نیز خریداری کرد تا نرخ تعامل پیج نیز بالا نمایان باشد. هنگامی که فالوور فعال خریداری کنید این فالوورها در پیج شما فعالیت خواهند داشت و با افزایش تعاملاتی همچون لایک و کامنت باعث ورود راحتتر پیج شما به اکسپلور خواهند شد و در نتیجه کسب و کار یا فروشگاه شما با سرعت بیشتری به مردم عرضه میشود. در روش دوم شما همزمان که در اینستاگرام فعالیت میکنید و محتوای باکیفیت تولید میکنید، از مکملهایی نظیر فالوور ایرانی و سایر خدمات اینستاگرام نیز استفاده میکنید که همین امر سرعت پیشرفت شما را چند برابر کرده و باعث میشود خیلی سریعتر به هدف خود برسید و به نوعی میانبر بزنید و در وقت خود صرفه جویی کنید. بنابراین، همانطور که قبلا گفته شد، پیجتان با سرعت بالاتری رشد کرده و در مدت کوتاهی تعداد بسیار بیشتری فالوور واقعی به پیج خود جذب خواهید نمود. سوال 3: آیا هنگام استفاده از تبلیغات اینستاگرام برای جذب فالوورها خطراتی وجود دارد؟ فالووریاب در این مقاله قصد دارد با توضیح یک روش کاملا تضمینی برای افزایش فالورهای پیج شما، به نام خرید فالوور ایرانی به طور کامل شما را آشنا کند.

شناسایی و حذف هر فالوور فیک میتواند چند دقیقه از وقت شما را بگیرد؛ وقتی که میتوانید برای تولید محتوای تخصص اختصاص دهید. حتی وقتی سوالی زیر یک پست مطرح میشود برخی کاربران برای یافتن جواب سراغ کامنتها میروند. در گذشته کاربران اینستاگرام دانش فنی بالایی نداشتند؛ این یعنی اینکه مثلاً اگر مشاهده میکردند که حساب اینستاگرام شما 10 هزار فالوور دارد، بهعنوان یک حساب معتبر به آن نگاه میکردند و خودشان هم دنبالتان میکردند. فالوور فیک چیست و چرا باید آن را حذف کنیم؟ آیا حذف فالوور فیک بدون پسورد امکانپذیر است؟ میخواستم بدونم آیا در آینده ممکنه این تعداد فالوور فیکی که دارم مشکل ساز بشن؟ 1. پس از شناسایی فالوور فیک، روی گزینهی remove را در مقابل فالوور مورد نظر کلیک کنید. بسیاری از کسب و کارهای نوپا با راه اندازی یک پیج در اینستاگرام و کار کردن بر روی آن، مشهور میشوند و به درآمدهای زیاد میرسند. از آنجایی که اینستاگرام در حال حاضر محبوب ترین شبکه اجتماعی در سراسر دنیا و به ویژه ایران می باشد و کاربران زیادی در این شبکه اجتماعی فعالیت می کنند لذا بهترین مکان برای تبلیغات، بازاریابی، برند سازی و در کل راه اندازی یک کسب و کار جدید می باشد. در حالی که فالوورهای فیک هیچ ارزشی در اینستاگرام ندارند و پس از مدتی توسط خود شبکه حذف خواهند شد. این بهتنهایی باید شمارا وسوسه کند که ببینید اینستاگرام چگونه میتواند برای شرکت شما، کسبوکار شما و برند شما مفید باشد. همانطور که ترافیک سایت تان را مورد بررسی قرار می دهید باید ببینید چه تصاویر یا استوری هایی در اینستاگرام بیشتر موفق بوده است. اگر به دنبال افزایش فالوور فیک در روبیکا هستید یا می خواهید با انواع راه های سریع برای افزایش فالوور آشنا شوید، ما در این آموزش روبیکا به این سؤال که چگونه در روبیکا فالوور جمع کنیم پاسخ خواهیم داد و انواع روش ها را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد.

این پاسخ ها باعث افزایش تعداد کامنت ها و لایک های شما می شود و احتمال قرار گیری پست و یا استوری شما را در اکسپلور اینستاگرام افزایش میدهد. یکی از کارهایی که میتوانید انجام دهید این است که بخشی از کپشن طولانی خود را در کامنت بنویسید و سپس آن را پین کنید. متاسفانه، بسیاری از امکانات برنامه که میتوانند بسیار کاربردی باشند، پولی هستند (آن هم به دلار!). متاسفانه، طبق معمول بعضی از امکانات مفید وبسایت پولی هستند. اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید یا روی یک مرورگر وب به وبسایت آن سر بزنید. بنابراین باید پستهایتان را در شبکههای اجتماعی مانند توییتر و فیسبوک و حتی وبسایت شخصیتان به اشتراک بگذارید. الناز شاکردوست یکی از پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام ایران را در اختیار دارد و در آن، بخشهایی از زندگی شخصی خود را به اشتراک میگذارد. اینستاگرام در سالیان اخیر تلاش زیادی برای از بین بردن این اکانتها انجام داده و حساسیت بسیار زیادی بر روی آنها دارد. بسیار خب حالا با یک مثال خیلی خوب میخام قدرت فالوور رو بهتون نشون بدم، برای مثال شما میخاین یک لباس بخرین به کدوم یکی از این دوتا پیجی که بهتون میگم اعتماد بیشتری میکنید، به یک پیجی که ۱۰۰ هزار فالوور داره و ۲۰۰ تا پست که پست هاش یک تعداد زیادی لایک میخوره یا یک پیجی که کلان هزار تا فالوور داره و ۳۰ تا پست که پست هاش تعداد کمی لایک میخوره، معلومه که اعتماد من و شما به اون پیجی که ۱۰۰ هزار فالوور داره بیشتره، ولی این دلیل بر این نیست که چون اون پیج دوم که تعداد فالوور کمتری داره کارش مشکل داره یا محصول بی کیفیتی ارائه میده، نه این قدرت تعداد فالووره که ما رو به طرف خودش جذب میکنه. پاسخگویی به نظرات و پیام های کاربران، ایجاد ارتباط مستقیم با مخاطبان و پیگیری نیازهای آنها نیز از دیگر راه هایی است که میتوانید اعتبار و قدرت پیج خود را بالا ببرید.

بازخوردهای زنجیرهای ایجاد کنید: دنبال کنندههای فالوورهای شما احتمالا علاقهمند خواهند شد تا در مسابقهای که ایجاد کردهاید شرکت کنند. در ویدیوی زیر بصورت تصویری یاد میگیرید که چگونه در اپلیکیشن ربات اینبو قابلیت حذف فالوور فیک را فعال کنید. داشتن محتوای تصویری مناسب و کپشنهای خوب، بهترین راه برای این کار است. اگر دوست داشته باشید، میتوانید با مراجعه به مقالهی ریلز اینستاگرام، جزئیات بیشتری در خصوص این نوع از محتوای اینستاگرامی بدست آورید. اگر فروشنده محصولات یا خدمات در اینستاگرام باشید، و فالوورهایتان در صدد خرید محصولاتتان باشند، قطعا برای اطمینان از معتبر بودن صفحه شما کامنت ها، لایک ها و فالوورهای شما را به دقت زیرنظر قرار خواهند داد و طبعا اگر روند غیرعادی در صفحه تان ببینند، متوجه خواهند شد که فالوور برای صفحه تان خریداری کرده اید و به همین سادگی از چشم فالوورهایتان می افتید! 1. چگونه بعد از خرید فالوور می توانیم واقعی یا فیک بودن آنها را تشخیص دهیم؟ کاربران سیستم عامل iOS معمولاً در پیدا کردن برنامه حذف فالوور فیک ایفون با مشکل مواجه هستند اما این بار قضیه متفاوت است. این کار باعث ترغیب بازدید کنندگان می شود تا حداقل یک بار به پیج شما سر بزنند یا حتی فالوور شما شوند . واقعیت این است که فردی که اولین بار از پیجتان دیدن میکند، اولین چیزی که نظرش را جلب میکند، تعداد فالوور هایتان خواهد بود و اگر این مقدار فالوور کم باشد، علاقه آن شخص برای فالو کردن کاهش خواهد یافت. مطمئن باشید مخاطبان شما عاشق سوالات جنجالی و نظر دادن درباره آن ها هستند .ممکن است دوستان دیگر خود را نیز در پست شما منشن کنند.یا حتی ممکن است پست شما را از طریق دایرکت برای دوستان دیگر خود نیز ارسال کنند . هر چند به ندرت پیش می آید که این قضیه روی دهد ولی توصیه می کنیم به منظور خرید فالوور ایرانی اینستاگرام ارزان با مشاوران ایرانی فالوو تماس بگیرید و در کمترین زمان ممکن فالوورهای خودتان را که به عبارتی همان فالوور واقعی ایرانی شما هستند دریافت نمایید.

می توانید از سایت هایی که ربات های اینستاگرام تحت وب ارائه می دهند کمک بگیرید . شما می توانید بنر اینستاگرام خود را در زیر تمام پست های وب سایتتان قزار دهید تا هر روز بازدیدکنندگان جدیدی که از طریق گوگل به سایت شما آمده اند با آن مواجه شوند . این قابلیت چندان طرفدار ندارد اما در این مورد باید خدمت شما عرض کنیم که این ویژگی پست های انتشار یافته توسط پیج های هدف شما را به صورت اتفاقی انتخاب کرده و در پیج شما، آن محتوا را منتشر میدهد. این کار باعث پخش پست شما به صورت ویروسی و دیده شدن در اکسپلور می شود . بسیار خب رسیدیم به بحث کیفیت فالوور های خریداری شده، که همه شما مشتریان عزیز حق دارین همه چی رو در موردش به صورت کامل بدونید. من خودم ۱۷ کا فالوور دارم فکنم حدود ۵ کاش فیک باشه حالا نمیدونم چی کار کنم از دست این فالوورای فیک خلاص بشم. حالا این یعنی چی؟ حالا نوبت شماست که با انتخاب بهترین روش، فالوورهای فیک پیجتان را پاک کرده و پیجتان را با الگوریتم اینستاگرام سازگار کنید! این روش، تضمینی برای داشتن مشتریان دائمی و وفادار کسب و کار شما است.

هدف ما افزایش تعداد مشتریان است! ما باور داریم تمام این مزیتهایی که باعث رشد ما شده؛ فقط به یک شرط ادامهدار میشه و اون هم نظر و همراهی شماست. فالوورهای غیر واقعی (fake fallowers) دستهای از اکانتها هستند که میتوانید آنها را به پیج خود اضافه کنید تا تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید. من از برنامه IG remove fake follower توی آیفون استفاده کردم بعد از ۳ روز پیجم بلاک شد بعدش هم کلا از دسترس خارج شد. چند وقت پیش تبلیغ کردم فکر می کنم برام فالوور فیک زدن نامردا. داشتن سایت فروشگاهی و معرفی صفحهی اینستاگرامی در آن، به اصالت و اعتبار برند شما میافزاید و جذب فالوور و افزایش فروش خواهید داشت. با این حال، نمای کلی فید، یکی از مهمترین چیز هاست که در جذب فالوور به شما کمک می کند. چگونه فالوور های فیک را حذف کنیم؟ پیش از آنکه بخواهیم در مورد الگوریتم اینستاگرام در سال 2021 صحبت کنیم و یاد بگیریم که چگونه با این الگوریتم هماهنگ شویم، بهتر است بدانیم که اصلاً الگوریتم اینستاگرام چیست و چه نقشی در بازاریابی در اینستاگرام دارد. رتبه دهم و یازدهم صفحههای پرطرفدار ایرانی اینستاگرام بدون اختلاف متعلق به الناز شاکردوست و آرمین زارعی (آرمین ۲afm) با ۹ میلیون و ۷۰۰ هزار دنبال کننده است.پس از آن هم بهنوش بختیاری با ۹ میلیون و ۲۰۰ هزار دنبال کننده، یازدهمین صفحه پر طرفدار ایرانی اینستاگرام را در اختیار دارد. اولین راهکاری که می توانید از آن در وب سایتتان استفاده کنید قرار گرفتن بنر اینستاگرام شما در زیر همه پستها است.

با این حال، فالوورهای روح در اینستاگرام هرگز یک پست، کلیک وب سایت یا فروش را دوست نخواهند داشت. حالا به نظر شما از چه طریقی میتوان افزایش فالوور داشت؟ همانطور که میدانید، فالوور فیک اکانتی با هویت جعلی است که شما را دنبال میکند، ولی در دنیای واقعی به کسی تعلق ندارد؛ پس طبیعتاً نمیتواند پستهای شما را لایک کند یا برای آنها کامنت بگذارد. طبیعتاً در چنین حالتی وی متوجه فیک بودن فالوورهای پیج خواهد شد، لذا بدون انجام کار خاصی پیج را ترک خواهد کرد. ✅ از مزیتهای ربات حذف فالوور فیک اینبو میتوان به تمام اتوماتیک بودن آن، سازگاری با رمز دو مرحلهای اینستاگرام و اکشن بلاک نشدن پیج اشاره کرد. 2. نداشتن پست اکانت مربوطه: در صورت موجود نبودن یک پست داخل یک پیج، ربات آن اکانت را فیک شناسایی کرده و آن را حذف خواهد کرد. ابزار ویژهای که در این بخش معرفی میشود، پنل حذف فالوور فیک است که حتی کاربران گوشیهای ایفون هم میتوانند از آن استفاده کنند. مورد بعدی که در الگوریتم افزایش فالوور در اینستاگرام مهم محسوب می شود، استفاده از هشتگ است. مثلا لایک کردن عکس هایی با هشتگ های خاص، فالو کردن فالوور های یک پیج خاص، لایک کردن عکس هایی با نقشه خاص و غیره . امکان افزایش فالوور با قابلیتهای افزایش تعامل: با قابلیتهای افزایش تعامل ربات اینبو میتوانید بازدیدکنندگان جدید جذب کرده و جای خالی فالوورهای پاک شده را پر کنید! با استفاده از لایو اینستاگرام، میتوانید به صورت واقعی با فالوورهای اینستاگرامی خود در تعامل باشید و جذب فالوور داشته باشید.