Day 3 - The Big 5 Exhibition - Dubai World Trade Center - Eternal Home - Essence Tiles این پارک که بخاطر فضای باز پوشیده شده با گیاهان زیبا (بیش از 16000 که شامل درختان هم میشود) و چمن هایش که بیش از 80 درصد آن را فرا گرفته است، معروف میباشد،همچنان یک مکان محبوب علیرغم اینکه کوچک تر شده است،میباشد. حجم عظیمی از مصالح ساختمانی برای ساخت این برج افتخارآمیز دبی بکار گرفته شده است که برخی از آنها شامل ۳۳ هزار متر مربع ماده ملات مخصوص با ترکیبی از بتن و سیمان، ۱۰۳ هزار متر مربع شیشه و ۱۵۵۰۰ متر مربع فولاد ضدزنگ و جلا داده شده است. برخی از اتاق ها مشرف به دریا و بزرگترین چرخ و فلک جهان است ، در حالی که اتاق های دیگر مشرف به خط افق خیره کننده ی آسمان خراش های دبی می باشند. البستاکیه دارای گالری ها، کافه ها و مغازه های زیادی است که در آن سوغات می فروشند. در این هتل رستورانی با غذاهای آسیایی و یک کافه با غذاها و خوراکی هایی به سبک کشور باکو وجود دارد. با این حال، این نکته مهم را باید به خاطر داشته باشید که غذا دادن به حیوانات و پرندگان کاملا ممنوع است و حتی ممکن است با اعمال جریمه همراه شود. شما در این هتل می توانید از زمین تنیس و مکان ویژه نگهداری حیوانات نیز استفاده نمایید.در این هتل مرکز خدمات مو و زیبایی ناخن نیز موجود است. هتل آدرس دبی مال از هتل های جذاب و شیک است که در آن ترکیب جذابی از سنت و مدرنیته با زیبایی هر چه تمام تر طراحی شده است. آیا حاضرید تا کمی شهر را بررسی کنیم و این مکان های غیر معمول را با هم ببینیم؟

تعداد گردشگران زیادی هرساله به این کشور وارد میشوند و سرمایهگذاریهای بسیار خوبی را در این بخش انجام دادهاند. می توانید از هتل درخواست ترانسفر داشته باشید تا هتل با دریافت مبلغی مشخص رفت و آمد راحت از فرودگاه به سمت هتل را برایتان انجام دهد. دبی شهری با شکوه و زیبا است که در چند دهه گذشته پیشرفت های فراوانی داشته است.دبی بر خلاف وسعت بسیار کمی که دارد مملو از زیبایی های دیدنی و تفریحات مهیج از جمله تفریحات کویری, آبی و ساحلی و بازدید از دیدنی هایی همچون برج العرب, برج الخلیفه و … وجود تعداد زیادی از جاهای دیدنی دبی، فرصت هیچ کاری جز گردش و تفریح را به شما نخواهد داد. در فرودگاه بین المللی دبی چندین مرکز تبدیل ارز یا صرافی وجود دارد که به شما این اجازه را می دهد تا ارز مقصد مورد نظر خود را به قیمت روز چنج کنید. والدین می توانند با هماهنگی قبلی جشن تولد یا سایر جشن های بچه ها خود را در این پارک آبی برگزار نموده و برای آن ها اوقات خوشی را رقم بزنند. کایان محبوب ترین برج برای عکاسان است.این برج مارپیچ و با 306 متر ارتفاع است و در منطقه مارینا دبی قرار گرفته است.لقب این برج, برج بی نهایت است. می فیر از هتل های 3 ستاره و بسیار اقتصادیو مقرون به صرفه دبی است که 132 اتاق دارد.این هتل در نزدیکی فرودگاه بین االمللی دبی قرار گرفته است و امکاناتی همچون استخر روباز, پارکینگ, اینترنت بی سیم رایگان, ترانسفر فرودگاهی, اتقا نگهداری چمدان, اتاق ویژه سیگار, سالن ورزشی و آرایشگاه و… تهویه مطبوع ، میز ، ساعت زنگ دار ، گاو صندوق ، حمام برخی از امکاناتی هستند که می توانید در سراسر هتل ایبیس وان سنترال دبی دست یابید . برخی از اتاق های هتل متروپلیتن پالاس دارای میز کار و یک یخچال هستند.

در این آکواریوم برخی از وحشتناکترین و خطرناکترین موجودات زیر آب وجود دارند و اولین جایی است که به افراد مبتدی هم اجازه شنا کنار کوسهها داده میشود. دهکده جهانی دبی یک پارک فضای باز است که مکانی برای گذراندن ساعاتی بسیار خوش و تکرار نشدنی در کنار آشنایی با فرهنگهای مختلف جهانی میباشد. با وجود اینکه این جاذبه یک پارک به شمار می رود اما تا چشم کار می کند چمن و درختانی در آن وجود دارد که سبب شده تا شما فکر کنید که در یک جنگل کوچک رفته اید؛ همچنین شما می توانید چشم انداز زیبایی را با رفتن بر روی تپه های کوچکی که در این پارک قرار دارند از این پارک مشاهده کنید. در نهایت پیشنهاد میکنیم که اگر هوای سفر به عروس امارات را در سر دارید، مطلب راهنمای سفر دبی را مطالعه کرده تا با جاذبههای گردشگری دبی، بهترین هتل های دبی، بهترین رستوران های دبی و… اتاق پرمیوم ولنتاین : این اتاق ها 60 متری با یک تخت دو نفره است و برای اقامت دو نفر بزرگسال مناسب است. سوییت های اکسکیوتیو دو خوابه : این سوییت ها 80 متری هستند و برای اقامت 4 نفر بزرگسال و 2 کودک را دارد. با من و مجله «تراولا» همراه باشید تا تمام جزییات و اطلاعات مربوط به این سازه، که قدرتمند ترین برج ساخته شده به دست بشر است را با هم بررسی کنیم. آقایان نیز نمیتوانند با شلوارک وارد مسجد شوند. البته از امکانات رفاهی هتل می توان به ۲ استخر روباز، بار ،باشگاه ورزشی کاملا مجهز و مرکز سلامتی نیز اشاره داشت. یک مرکز سلامتی شامل یک سونا، حمام داغ، و اتاق بخار نیز موجود است. در این بخش ها امکان برگزاری جشن و مراسم نیز وجود دارد.

همین طور یک قفس شناور در این مجموعه وجود دارد که شما با پوشیدن لباس غواصی می توانید در کنار کوسه ها و تمساح ها قرار گیرید. در این تعطیلات بیایید از دنیای پر زرق و برق دبی دور شویم و با افراد محلی دبی دیدار داشته باشیم. بیایید با هم به مکان های غیر معمول در قلب آرامش بخش شهر که بی سر وصدا میتپد برویم. خدمات هتل ایبیس وان سنترال دبی شامل یک رستوران آسیایی ، یک بار کوبایی همراه با سرگرمی ، اتاق ملاقات و سالن بدنسازی کاملا مجهز می باشد. اجرای موسیقی زنده، اتاق جلسات و یک سالن بدنسازی کاملا مجهز از دیگر امکانات و تفریحات این هتل به شمار می آیند. با اقامت در اتاق های این هتل و بهره مندی از امکانات رفاهی لوکس و خدمات میهمان نوازی فوق العاده، سفر خود را در دبی به تجربه ای فراموش نشدنی تبدیل کنید. مهمانان این هتل در مقایسه با سایر مکان های این رضایت بسیاری از مهمانان و مسافران تور دبی را بدست آورده است. بعد از اینکه به فرودگاه بین المللی دبی رسیدید تا هتل فقط ۹ کیلومتر فاصله دارید که این راه را می توانید یا با مترو و یا با تاکسی بروید. تقریبا با رانندگی یکساعته از شهر دوبی به منطقه و روستای تاریخی حتا میرسیم که در آن خانهای قدیمی که هماکنون هتل حتاست میتواند جای مناسبی برای اقامت گردشگران باشد. اگر چه دبی به پایتخت خرید خاورمیانه مشهور است و به تنهایی بیش از 70 مرکز خرید بزرگ، مثل دبی مال که بزرگترین مرکز خرید جهان است را در خود جای داده است و بسیاری از گردشگران به قصد خرید در دبی به آن سفر میکنند، ولی دیدنیهای دبی و مراکز تفریحی آن نیز در نوع خود بینظیر هستند. به جز خرید، دیدنیهای دبی دومین اولویت توریستها برای سفر به دبی است.

مساحت دبی روی هم رفته کمتر از شش درصد کل خاک امارات متحده عربی است؛ با این حال، بعد از ابوظبی، دومین شهر بزرگ در میان شیخ نشینهای هفت گانهی این کشور است و با بیشترین جمعیت، پایتخت تجاری آن به شمار میرود. ولی می توانید تعداد زیادی عکس با منظره ی زیبای ساحل و برج العرب بیاندازید. همه ی این ها دست به دست هم باشگاه زیبای گلف امارات را تبدیل به یکی از پر بازدید کننده ترین دیدنی های تور دبی تبدیل کرده است . دیره برای افرادی که به تجارت ، بازدید از اماکن دیدنی و خرید البسه علاقه مند هستند گزینه مناسبی می باشد. در این بخش کودکان با استفاده از یک تور آموزشی توسط راهنمای صوتی با مراحل ساخت لگو آشنا می شوند و می توانند با استفاده از لگوها عروسک های مورد علاقه خود را بسازند. پارك آبی آیس لند در منطقه راس الخیمه واقع شده كه حدود یك الی یك ساعت و نیم با دبی فاصله دارد . این هتل 5 ستاره که در مرکز شهر دبی واقع شده است، دسترسی مستقیم به مال امارات را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. حتما مقداری قهوه و لوازم جانبی مانند قلم های هنری لاته و لیوان های شیر را برای دوستان خود به عنوان سوغاتی از این مکان غیر معمول در دبی بخرید. طعم وانیلی نزدیک به عطر و طعم واقعی شیر گاو دارد، از این شکلات ها برای سوغاتی بخرید و با خود ببرید.

البته تنها نکتهای که راجعبه موتورسواری و سافاری با تویوتا لندکروز در کویر دبی وجود دارد این است که قیمت این قسمت از تفریحات کویر دبی نسبت به بقیه کمی گرانتر و ریسک انجام آن بالاتر است. آن ها در نظر سنجی عدد 8 را برای یک سفر دو نفره به این هتل داده اند.همچنین مهمانان در هتل ایبیس وان سنترال ، نسبت به هزینه ای که می کنند، امکانات بهتری را دریافت می کنند که باعث می شود در مقایسه با هتل های دیگر این شهر برای گردشگران ارزش بیشتری داشته باشد. قیمت ها بسیار مناسب هستند و به همین دلیل سود بیشتری نسبت به خرید معمولی و رولی به دست خواهید آورد. اتاق ها با لباسشویی اختصاصی تکمیل شده است و آشپزخانه ها شامل مایکروفر، یخچال و اجاق برقی می باشد. هتل گرند امارات دبی یک هتل 4 ستاره است و این هتل 47 طبقه ی گرند امارات با موقعیت مکانی مناسب در فاصله 5 دقیقه ای از ایستگاه متروی مرکز مالی، دارای یک استخر رو باز و وای فای رایگان است.اگر در تور دبی خود این هتل را انتخاب کردید به هیچ عنوان نگران رفت و آمد خود نباشید, فرودگاه بین المللی دبی با ماشین 15 دقیقه تا این هتل فاصله دارد. ساحل جمیرا، به اندازه ای مورد توجه گردشگران قرار گرفته است و طرفداران خودش را پیدا کرده است که کمتر تور مسافرتی دبی یافت می شود که در لیست خود، بازدید از ساحل جمیرا را قرار نداده باشد. دبی یکی از پر طرفدارترین و بهترین شهر های منطقه آسیا و خاورمیانه است, تور دبی علی الخصوص در فصول سرما به دلیل مطلوب بودن آب و هوای این شهر بسیار پر طرفدار است.اگر شما نیز از طرفداران تور ارزان دبی هستید و می خواهید سفر مقرون به صرفه ای به دبی داشته باشید با ما همراه باشید تا شما را با هتل های ارزان دبی از نگاه مسافران آشنا کنیم.

با رسیدن به هتل با کارکنانی مهمان نواز و کمک رسان روبرو می شوید که آماده هستند تا بهترین خدمات را به شما برسانند معمولا همه این کارکنان می توانند به طور کامل به زبان های بین لمللی حرف بزنند پس مشکلی از بابت حرف زدن با آن ها ندارید و می توانید هر درخواستی که از بابت نوع اتاق و خدمات داخل اتاق ها دارید را با آن ها در میان بگذارید. برای سوار شدن به مونوریل به نوع متفاوتی از بلیط در مقایسه با سایر سیستم حمل و نقل عمومی دبی نیاز دارید. در این بازار نیز برندهای برتر دنیا به چشم میخورد و با توجه به معماری زیبای این بنا، تجربهای لذت بخش در خرید را خواهید داشت. این پارک بین دوندهها و کسانی که میخواهند در حین پیاده روی یک چشم انداز عالی را هم ببینند بسیار مشهور است. از اینجا به بعد میتوانید با اتوبوس F13 خود را به دبی مال برسانید یا این مسیر را در مدتزمان ۱۵ دقیقه پیاده بروید. اگر دنبال هیجان و تفریح هستید دیدن طبیعت به تک و تنهایی راضی تان نمیکند ، بایستی از تورهای زیبا و متنوعی باید استفاده کنید که شما را به همراه یک راننده مجرب و با ماشین شاسی بلند لوکس در تور دبی به دل صحرا می فرستند تا یک لذت رانندگی در شن و بالا پایین رفتن از تپه هایی که یک لذت سیر نشدنی را از نزدیک تجربه می کنید . اپرا میزبان برنامه های سالانه تئاتر و موسیقی های معروف در این کشور است و بسیاری از گردشگران تور دبی را سمت خود می کشاند . تمام اتاق ها و سوئیت های هتل ریکسوس پریمیوم دبی که در تور دبی ارائه می شود متراژ بالا و دارای پنجره های قدی هستند. خیلی از مسافران عاشق خرید بدون مالیات از فرودگاه ها هستند.در فرودگاه بین المللی دبی همه چیز از تنقلات و سوغاتی گرفته تا بوتیک های لباس و برندهای معروف دنیا پیدا می شود.با خرید و دریافت بلیط های قرعه کشی می توانید شانس برنده شدن پول، طلا، اتومبیل و …

بخورات دبی هم یکی دیگر از سوغاتی های دبی است که از درخت آگار به دست میآید که خیلی خوشبو است و برای سوغاتی دادن مناسب است. دیدنی های دبی از برجها، مراکز خرید، مجتمعهای تفریحی و ساحل زیبای آن را در برنامه سفر این تور جای دادهایم تا با برنامههای متفاوت و مفرح بتوانیم در کنار هم لذت ببریم و لحظات را به شادی سپری کنیم. پیست پیاده روی مارینا 24 کیلومتر با هتل گرند امارات فاصله دارد. شما می توانید از پیاده روی در کوچه های باریک سنگ فرش شده لذت ببرید و از دیدن خانه های قدیمی ساخته شده از مرجان سیاه حیرت زده شوید. خانه دیجیتال اروس برای خرید محصولات دیجیتال و لوازم الکترونیکی مصرفی در دبی است. سینی صبحانه محلی دبی در این محله را حتما امتحان کنید و با فروشندگان صحبت کنید تا علاوه بر لذت بردن از سفر به تجربه تان در زندگی افزوده شود. با توجه به اینکه دبی شهر خرید است . مرکز تاریخی و قدیمی دبی است که در ضلع غربی دبی کریک واقع شده است. مرکز خرید دبی مال بزرگترین فروشگاه جهان بر اساس مساحت کلی آن است که در دبی واقع شده است. در بازارهای آن انواع ادویه مانند دارچین، جوز هندی، میخک، اسطوخودوس، زعفران و انواع ترشیجات به فروش می رسد.