البته در زمان هایی که اذان گفته می شود، ممکن است مغازه ها به دلیل اقامه نماز تعطیل باشند. بزرگترین و عجیب ترین پیست اسکی سرپوشیده دنیا در دبی قرار گرفته است جایی که دمای هوا در تابستان به 50 درجه سانتیگراد می رسد. و هم چنین با خرید ووچر اسکی پرمیوم در رستوران بی نظیر North 28 غذا صرف کنید. بازتماشامایندگان مجاز نیستند که تلفن همراه و دوربین در منطقه دیدار با پنگوئن ها ببرند. با این حال، اگر خیلی مشتاق هستید حتی یک دیدار از نزدیک و کوتاه هم که شده با پنگوئن ها داشته باشید، باید بسته Snow Penguin را رزرو کنید. و هتل هیلتون گاردن (Hilton Garden Inn Dubai) تنها چند قدم از مرکز خرید فاصله دارند و شما میتوانید برای رزرو هتل و تجربه خریدی راحت به سه کلیک مراجعه کنید. از آنجا که بازی های پارک برفی به مقدار اسکی یا اسنوبورد خطرناک نیستند، فقط یک محدودیت برای آن وجود دارد؛ اینکه بچه ها 14 ساله و کمتر از 14 سال، تحت نظارت بازتماشامایندگان 16 ساله یا بیشتر باشند. هرکسی که از پیست دبی بازدید می نماید، باید بلیط بخرد، چه بلیط ورودی و چه بلیط های جدا، حتی بچه ها به صورت رایگان در آن جا حق ورود ندارند.

ابن بطوطه مال، مرکز خرید ابن بطوطه، دبی، امارات - لست سکند قیمت بلیط پارک برفی پیست اسکی دبی، برای یک روز کامل حدودا 250 درهم امارات، دسترسی یک بار مصرف تقریبا 190 درهم و حق بیمه اسنو پارک نیز دست کم 490 درهم امارات است. قیمت بلیط بخش پنگوئن ها برای دسترسی یک روزه حدودا 250 درهم امارات، برای دیدار با پنگوئن ها تقریبا 230 درهم امارات و حق بیمه پارک برفی دست کم 490 درهم است. پیست اسکی دبی، دارای ۵ دور سخت و مرتفع است که طولانی ترین آن ۴۰۰ متر با شیبی بیش از ۶۰ متر است و با هزینه هنگفت ۲۷۲ میلیون دلاری در سال ۲۰۰۵ به اتمام رسیده است. ضمنا برای شما در سفر به دبی ، امکانات بازیهای زمستانی مثل لژ سواری و سر خوردن از سرازیری برای کسانی که اسکی یا اسنوبورد را دوست ندارند نیز تعبیه شده است . امکانات بازیهای زمستانی مثل لژ سواری و سر خوردن از سرازیری برای کسانی که اسکی یا اسنوبورد را دوست ندارند هم مهیاست. مسیری زیبا و متفاوت به طول 400 متر یکی از این امکانات و از مشخصههای جالب توجه این تفریحگاه زمستانی در دبی است. انگار پا به دنیایی میگذارید که دوست ندارید هیچوقت از آن خارج شوید. اسکی دبی همچنین تعداد زیادی پنگوئن را که روزانه چندین بار از محوطه خود خارج می شوند ، نگهداری میکند. وقتی وارد پارک برفی یا همان اسنو پارک می شوید، اجازه دارید تا هر زمان که می خواهید در اینجا تفریح کنید؛ ولی اگر از پارک خارج شوید دوباره اجازه ورود نخواهید داشت و میبایست بلیط تهیه کنید. در اسکی دبی هر نوع وسایل و امکاناتی که برای اسکی کردن یا انجام ورزش های دیگر لازم دارید، برای علاقه مندان فراهم شده ولی توجه داشته باشید که کمی قیمت شان بالاست؛ البته وقتی در بیابان هم می توانید جایی مثل کوه آلپ داشته باشید، به نظر ارزش دارد که این هزینه ها را تقبل کنید.

پیست اسکی دبی دارای پنج راستا مختلف با سطح دشواری، ارتفاع و شیب و طول فرق دارد و اسکی بازان و اسنوبورد سواران با سطح مهارتی میانه (سطح 2) می توانند به دامنه شیب بروند. مسیرها و پیستهای این محوطه برای طرفداران اسکی و اسنوبورد در هر سطح و با هر میزان از مهارت، قابل استفاده هستند. درحالی که شما در برترین استراحتگاه اسکی سرپوشیده جهان و با برف براق آن احاطه شده اید، می توانید برترین فیلم های روز و پرفروش ترین ها را با برترین کیفیت صدا و تصویر ببینید. اسکی دبی همه آن چیزهایی که برای گذراندن یک روز بی نظیر با خانواده لازم است را برایتان فراهم می کند و می توانید این تفریح لذت بخش را با خوردن غذا و نوشیدنی های مختلف هیجان انگیزتر کنید. معمولا گردشگران در همه روزهای هفته از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۰ شب میتوانند از این چرخ و فلک استفاده کنند. ممکن است در زمان پرس و جو از ساکنین دبی راجب به این ساحل، آن را به عنوان قصر سیاه به شما معرفی کنند. دبی به خاطر سواحل زیبایش و صحراهای طلایی اسرارآمیزش گردشگران بسیاری را در طول سال جذب می کند. بهتر بودن استانبول یا آنتالیا و دبی به نوع سفر، زمان سفر، بودجه سفر، فصل سفر و بسیاری موارد دیگر بستگی دارد که بهتر می توانید تصمیم بگیرید که به دبی یا استانبول یا تور آنتالیا سفر کنید.

در سفر به دبی، ماجراجویی در پیست اسکی را از یاد نبرید. دامنه منطقه اسکی دبی به گونه ای طراحی شده که از دور مانند کوه های تماشای گرجستان به نظر می رسد و در عین حال برای انجام فعالیت های ورزشی در زمستان کاملا مناسب است. جهان نما، دهکده ای بکر که در آن فرصت تماشای منظره های مختلف طبیعی مانند جنگل، کوه، دره، دریا، بیابان، ساحل، حیات وحش، غروب یا طلوع خورشید را به صورت منفرد و یا توأمان برای هر گردشگری ممکن می کند. خرید بلیط اسکی دبی فقط مربوط به قسمت ورودی هست و برای سایر قسمت های پیست اسکی دبی باید هزینه های جدا پرداخت کرد و یا هزینه پرداختی شامل استفاده از کل مجموعه پیست اسکی دبی می شود؟ همچنین مسیر 400 متری مخصوص پرش با 60 متر ارتفاع یکی از پرطرفدارترین بخشهای این قسمت است. برای گردشگرانی که به دنبال مسیر های بکر و مهیج هستند ، اسنوبورد می تواند یک ورزش فوق العاده باشد و شما در اسکی دبی یک مسیر 400 متری می بینید که برای انجام اسنوبورد به شکل آزاد برایتان تعبیه شده است. تور تفریحی اسکی اسلوپ در دبی از عجایب این شهر به مساحت ۲۲۵۰۰ متر مربع و با ارتفاع ۸۵ متر است.

این پیست اسکی در داخل سالنی با وسعت ۲۲۵۰۰ متر مربع زمین ساخته شده است و گنجایش ۱۵۰۰ بازدید کننده و گردشگر تور دبی به طور هم زمان را داراست . بعد از جزایر مصنوعی ،هتل زیر آب ،رستوران های گردان ،پیست اسکی دبی آخرین شگفتی دبی به شمار می رود. بعد از مدتی کوتاه ادامهی سفر از جایی که مانده بود آغاز میشود و شبهنگام کاروان به اردوگاه شبانه میرسد. اگر تا به حال به دبی سفر نکرده اید و از قیمت های گران این سفر واهمه دارید، همین الان با تور های ارزان دبی عازم دبی شوید. چه بخواهید تازه اصول اولیه اسکی را یاد بگیرید و چه آنقدر خوب و حرفه ای باشید که از یک رمپ 10 مانند پرنده پرواز کنید، مربیان واجد شرایط پیست اسکی دبی به شما یاری می نمایند مهارت خود را در هر سطحی که هستید بالا ببرید. شما می توانید پرش ها، رمپ ها و ترفندهایی که در پیش هستید و حتی بلدید را در منطقه اختصاصی و آزاد تمرین کنید. در مجاورت دامنه ها یک منطقه بازی 3 هزار متر مربعی به صورت یک پارک برفی است که شامل سورتمه ، یک سرسره یخی ، برج های کوهنوردی ، گلوله برفی های غول پیکر و غار یخی است. ورود کودکان زیر ۲ سال به دلایل سلامتی و ایمنی مجاز نمی باشد و کودکان زیر ۱۴ سال باید توسط شخص بزرگسال همراهی شوند.

افراد بین سنین ۱۰ الی ۱۴ سال باید رضایت از ولی قانونی خود همراه داشته باشد. اسکی دبی بعنوان یکی از مفرح ترین جاذبه های گردشگری دبی و بزرگترین پیست اسکی سرپوشیده دنیا، طرفداران بسیار زیادی دارد.اسکی دبی در مجموعه امارات مال واقع گردیده است و در سال 2005 افتتاح شده است. این مرکز خرید در سال ۲۰۰۸ افتتاح شد. این مجموعه زمستانی در نوامبر 2005 و در منطقه ای به وسعت 22500 متر مربع در مجتمع تجاری بزرگ امارات مال دبی افتتاح شد و تا به حال بعنوان یکی از مجهزترین تفریحگاههای زمستانی جهان شناخته می شود. دبی یک شهر کویری است که در تابستان هوای آن به 50 درجه سانتیگراد میرسد، در این دما میتوانید بر روی کاپوت یک ماشین نیمرو بپزید، حال فکر کنید در این شهر گرم بتوانید اسکی کنید، کمی عجیب به نظر میرسد اما اگر با تور دبی علاءالدین تراول همراه شوید میبینید که غیرممکنها در این شهر ممکن میشود. معمولاً دما در این مکان تفریحی مابین منفی یک تا منفی ۵ است. حتماً در این پارک در مورد ماشینهای فراری از کارشناسان بپرسید. لگولند از بهترین جاهای دیدنی دبی برای کودکان است که در مقصد تفریحی پارک اند ریزورت دبی قرار دارد. مرکز خرید امارات یکی از بهترین مراکز خرید دبی است. شاید قرار گرفتن یکی از بزرگترین آکواریومهای دنیا در یک مرکز خرید عجیب به نظر بیاید.

از دیگر بخش های موجود در بزرگ ترین برج جهان، می توان به رستوران های آرمانی اشاره کرد، رستوران هایی شیک و بسیار مجلل که نظر هر بیننده ای را به سوی خود جلب کند. یومگ در راهنمای سفر به دبی پیشنهاد میکند برای بازدید از این مکان در بازهی فستیوالهای مختلفی که در بالا به آن اشاره کردیم، به دبی سفر کنید. از پایین به بالای پیست منتقل می کنند.تو سفر به دبی حتما به این پیست هیجان انگیز سر بزنین. ساختمان 150 هزار متر مربعی که به شکل اژدها ساخته شده است، شامل انواع و اقسام وسایل چینی است. می توانید با رفتن به بالای این قاب عکس عظیم 150 متری و از یک نمای پانوراما، شهر را در دو زاویه مختلف تماشا کنید، قدیمی ترین بخش دبی از یک طرف و مرکز شهر دبی (برج خلیفه) از طرف دیگر در این قاب قابل مشاهده است.دبی در کدام کشور است؟ این قاب عکس عظیم از 2 برج 150 متری تشکیل شده و صفحه نمایش آن پلی شیشهای به ابعاد 93 متر است که نمایی 360 درجه از مناظر بکر دبی و بناهای مدرن این شهر را در محله شیخ زاید به نمایش میگذارد. راهنمای مجموعه بازدیدکنندگان را با دو یا چند پنگوئن آشنا میکند تا بتوان به آنها نزدیکتر شد و لمسشان کرد. همانطور که گفته شد خیابان شیخ زاید، مسیری است که دو شهر ابوظبی و دبی را به یکدیگر وصل می کند و به راس الخیمه می رسد. این جاذبه گردشگری خانوادگی همچنین به عنوان بهترین پیست اسکی سرپوشیده جهان در سالهای 2016 و 2017 برگزیده شده است. آنهایی که به دنبال تفریحات و امکانات افراطی اند تمام چیزهای درجه یک را دراینجا مخصوصا در هتل های دبی پیدا می کنند که با سخاوتمندی تمام، بهترین وسایل راحتی را برای مهمان خود مهیا کرده است. این سازه که در نوع خود بزرگترین و بلندترین می باشد، سابقا با نام “چشم دبی” شناخته می شد و حالا نام عین دبی (عین ششمین حرف الفبای عربی است که به معنای چشم نیز می باشد) به آن اختصاص داده شده است.

این پیست سرپوشیده اسکی با هزینه هنگفت ۲۷۲ میلیون دلاری ساخته شد. و با هزینه هنگفت ۲۷۲ میلیون دلاری در سال ۲۰۰۵ به اتمام رسیده است. این سالن سرپوشیده دارای ۵ پیست اسکی است که با هزینه هنگفت ۲۷۲ میلیون دلاری در سال ۲۰۰۵ به اتمام رسیده است. ضمنا به جرات می توان گفت که هیچ طرح و نمونه ای از طلا وجود ندارد که در جهان طراحی و ساخته شده باشد و شما نتوانید آن را در این بازار پیدا کنید و اینکه شهرت بازار طلا دبی زمانی به اوج خود رسید که در دهه 40 میلادی تمامی بازرگانان و کار آفرینان از کشورهای هند و ایران غرفه های خود را در این بازار برپا و افتتاح کردند . نکته دیگر این که شما باید به انواع جنس طلا اشراف کامل داشته باشید تا بتوانید در خرید طلا موفق عمل کنید. 1. جذابیت یک تجربه سنتی: سفرهای عبره به شما اجازه میدهد که با میراث و فرهنگ شهر ارتباط برقرار کرده و دبی را به عنوان شهری قبل از مدرن شدنش تجربه کنید. مدرسه الاحمدیه: مدرسه الاحمدیه یکی از مهمترین و بااعتبارترین مراکز علمی تاریخی و در حقیقت اولین مدرسه خصوصی شهر دبی است که امروزه تحت نام موزه فرهنگ و هنر دبی اداره میشود. این پیشرفت به حدی است که امروزه فرودگاه دبی در زمینهی انتقال مسافر بین المللی رتبهی اول جهان، در زمینهی تعداد مسافر رتبهی سوم جهان و در زمینهی جابجا کردن بار رتبهی ششم جهان را داراست.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد اجاره خودرو در دبی بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.