قبرس شمالی کشوری در حال توسعه است که پتانسیل زیادی برای انواع سرمایه گذاری دارد. سرمایه گذاری در قبرس شمالی بهترین فرصت برای افرادی است که می خواهند در منطقه ای امن و آرام با بازدهی بالا کسب درآمد کنند. با افزایش تعداد مهاجرانی که از کشورهای روسی زبان، اروپا و جاهای دیگر به این جزیره زیبا می آیند، نیاز به ایجاد مشاغل جدید به شدت احساس می شود.

سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت در قبرس شمالی یورومای

فرآیند ثبت شرکت با وکلای EuroMy Holdings ساده و سریع است. آقای. حضور امراه چیل و راهنمایی های شخصی وی در مراحل اداری معامله به مشتری اطمینان کامل از نتیجه کار و همچنین سرعت انجام کار می دهد.

خارجی ها در قبرس شمالی نمی توانند مجوز کار یا ثبت نام تجاری در این چهار زمینه زندگی کاری دریافت کنند:

1: حمل و نقل

2: تجارت بین المللی

3: ساخت و ساز

4: جهانگردی و جهانگردی

مجوزهای تجاری در این مشاغل فقط به نام قبرسی ها صادر می شود. اما خارجی ها پس از ثبت نام و صدور مجوز به نام شخص قبرسی می توانند شخص قبرسی را از سود و زیان شرکت مستثنی کنند و 51 درصد سهام شرکت به نام شخص قبرسی است. و 49 درصد به نام خارجی.

هزینه ثبت شرکت در قبرس شمالی حدود 5-6 هزار پوند انگلیس می باشد که شامل کلیه هزینه های داخلی می باشد. (تاریخ ثبت این مقاله آوریل 2023 می باشد)

دوستان، فراموش نکنید که همه کسانی که کارآفرین هستند و شرکتی را در قبرس شمالی ثبت کرده اند، از حمایت های زیادی از سوی دولت بهره مند خواهند شد. از جمله وام با سود بسیار کم و تخفیف در بسیاری از موارد.

به کسانی که در قبرس شمالی تجارت می کنند از ابتدا ویزای دو ساله داده می شود و پس از شش سال و رعایت شرایط مهاجرت می توانند برای اقامت دائم قبرس شمالی اقدام کنند.

مدارک مورد نیاز برای ثبت کسب و کار در قبرس شمالی

1: دو نفر واقعی یکی به عنوان صاحب شرکت و دیگری به عنوان منشی. دبیر موظف است آدرس دقیق و جامعی را به وزیر کار ارائه دهد، زیرا مکاتبات اداری فقط با وزیر کار انجام می شود. هم کارمند و هم صاحب کسب و کار ملزم به ارائه یک بررسی سوابق به دولت برای اقامت از طریق سرمایه گذاری در قبرس یورومای هستند.


2: منابع مالی 25000 یورویی که به مدت سه تا پنج هفته به نام کارفرما در بانکی در قبرس شمالی واریز می شود. ضمناً مبلغی در حدود یک لک لیر باید در بانک به نام صاحب کسب و کار مسدود شود. مبلغ بیست و پنج هزار یورو قابل برداشت است و پس از دریافت نامه فاینانس مسدود نمی شود.

3: حضور رسمی وکیل برای پیگیری امور. (وکلای شرکت یورومای دارای تمامی شرایط هستند)

4. حسابدار رسمی که در اتاق حسابداری کشور عضو مستقر است و هر ماه امور مالی شما را به وزارت کار گزارش می دهد. تا زمانی که کسب و کار شما باز است، یک حسابدار هزینه ماهانه کمی برای این موارد از شما دریافت می کند (حدود 150 تا 300 دلار در ماه).


وضعیت اقتصادی قبرس شمالی برای سرمایه گذاری

رکن اصلی اقتصاد جزیره قبرس همواره مبتنی بر صنعت گردشگری است. جزیره قبرس به دلیل قرار گرفتن در قلب دریای مدیترانه و آب و هوای مطبوعش، همواره یکی از اولین مقاصد گردشگری جهان در طول تاریخ به شمار می رفته است. قبرس طبیعت و مهمان نوازی زیبایی دارد. به علاوه هزینه تفریح ​​در این کشور نسبت به کشورهای مشابه کمتر است. سالانه گردشگران زیادی از این کشور دیدن می کنند. توانایی فرودگاه جدید ارژن در جابجایی میلیون ها مسافر یکی از عواملی است که مطمئناً تعداد گردشگران این کشور زیبا را افزایش خواهد داد.

اگرچه قبرس شمالی در قاره اروپا قرار دارد، اما به دلایل سیاسی عضو اتحادیه اروپا نیست. لازم به ذکر است کهسفارتخانه های بسیاری از کشورها دارای دفاتر کنسولی در پایتخت قبرس شمالی هستند. مانند آمریکا، انگلستان، آلمان، فرانسه، ایتالیا، استرالیا، آذربایجان، ترکیه و برخی کشورهای دیگر. قبرس شمالی همچنین دارای نمایندگی کنسولی در این کشور است.


علاوه بر بخش گردشگری، قبرس شمالی در چندین بخش مانند ساخت و تولید خودروهای الکتریکی و استفاده از چاپگرهای سه بعدی پیشرو است.

گانسل، ماشین ملی قبرس شمالی.

کشور قبرس شمالی چندین سال است که در حال طراحی و ساخت یک خودروی برقی ملی است. خودرویی که همتای تسلا است در نمایشگاه های معتبر موجود است و توسط شرکت ساختمانی Cypress Construction حمایت می شود. نام این خودروی زیبا که خودروی ملی قبرس شمالی نیز می باشد گونسال است. گونسال توسط آقای سوات گونسال، دومین فرد ثروتمند در جزیره قبرس با دارایی خالص بیش از 2 میلیارد دلار، که یکی از تأثیرگذارترین افراد در جهان بر اساس مجله آمریکایی فوربس است، تأسیس شد. آقای سوات گانسال همچنین مدیر و مالک دانشگاه خاور نزدیک است. Gunsel دفتر مرکزی فروش خود را در Lefkosha دارد و به متقاضیانی که قصد خرید خودرو را دارند خدمات ویژه ای ارائه می دهد. لازم به ذکر است که اسرائیل و قبرس جنوبی تاکنون تعداد زیادی ماشین برای تولید انبوه خریداری کرده اند.

فناوری خانه سازی سه بعدی در قبرس شمالی

این تکنیک در زمان زلزله ترکیه بسیار موثر عمل کرد. قبرس شمالی با استفاده از این تکنیک تعداد قابل توجهی کانتینر برای زلزله زدگان تولید و به ترکیه ارسال کرد. در حال حاضر از این فناوری در تولید انبوه استفاده نمی شود، اما قبرس شمالی یکی از اولین صاحبان این فناوری بود.

مالیات در قبرس شمالی

نرخ مالیات در قبرس شمالی در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی بسیار پایین است. نرخ مالیات برای اکثر شرکت ها از 8 تا 16 درصد سود سالانه متغیر است