یک چیز برای بهبود محیط زیست بازیافت زباله هایی است که مردم هر روز در زباله ها می ریزند، برخی زباله ها قابل بازیافت نیستند اما اگر بازیافت شوند برای افراد مفید است و ظاهر مضر است. در اینجا، اطلاعات دقیق در مورد خرید عمده رول دستمال کاغذی و زباله های قابل بازیافت از جمله دستمال کاغذی ارائه شده است.

زباله های غیر قابل بازیافت

جعبه های فست فود مانند پیتزا: به این دلیل است که چربی غذا به داخل جعبه نفوذ می کند و کاغذ تمیز قابل بازیافت نیست.

کاغذ اسکرپ بوک رنگی به دلیل استفاده از رنگ و چسب در پشت آن قابل بازیافت نیست، بنابراین بهتر است آن را در سطل بازیافت نیندازید.

کاغذ مرطوب: این کاغذها قابل بازیافت نیستند زیرا در اثر رطوبت خاصیت خود را از دست می دهند.

باند زخم: باندهای مورد استفاده برای پانسمان زخم ها به دلیل آلودگی میکروبی قابل بازیافت نیستند.

آیا دستمال کاغذی قابل بازیافت است؟

دستمال کاغذی باباسلمان از جمله دستمال کاغذی و دستمال مرطوب کاربردهای زیادی دارد که از مهمترین آنها می توان به رعایت بهداشت فردی، پاک کردن غذا از روی ظروف و نظافت اشاره کرد. از آنجایی که حوله های کاغذی آلوده به میکروب ها و ویروس ها هستند، نمی توان آنها را بازیافت کرد. همچنین اگر ضایعات دستمال کاغذی با زباله های بازیافتی دیگر مخلوط شود، می تواند باعث آلودگی و انتقال میکروب به دیگران شود و برای فرد خطرناک باشد.

برخی از مسائل مهم در بازیافت محصولات پارچه وجود دارد:

اول اینکه یک کاغذ یا دستمال کثیف می تواند تمام زباله های بازیافتی را خراب کند، در این صورت گیاهانی که برای بازیافت دستمال کاغذی استفاده می شوند از این زباله ها حذف می شوند و هیچ راهی برای پاک کردن چربی الیاف کاغذ وجود ندارد. دارند. هنگامی که آنها بازیافت می شوند، کاغذ دوباره در آب توزیع می شود، به صورت صفحات فشرده شده و خشک می شود. از آنجایی که روغن در این فرآیند خارج نمی شود، کاغذ جدید را می توان به عنوان لکه روغن یا حتی سوراخ هایی که روغن را آزاد کرده اند مشاهده کرد.

بنابراین، دستمال، دستمال کاغذی، دستمال و هر محصول دیگری که ممکن است با غذا، گریس کثیف (یا هر مایع بدن) در تماس باشد، باید کاملا خشک شوند.

اما مشکل بزرگ حوله‌ها و دستمال‌های کاغذی بازیافتی این است که بسیاری از این محصولات در واقع از کاغذ بازیافتی ساخته شده‌اند، بنابراین بارها از طریق فرآیند بازیافت ساخته شده‌اند.