داشتن یک برنامه آبیاری منظم و روشمند بسیار مهم است. هم برای باغچه و هم باغ خانه. و زمین های کشاورزی و باغ های بزرگ. تایمر آب یکی از کاربردی ترین دستگاه های مکانیکی برای کنترل آبیاری چمن ها، باغ ها، باغ ها و دیگر انواع فضای سبز است. به طور منظم و ارزشمند تایمر آبیاری در انواع و برندهای مختلف

چه برای باغ و باغچه خانه و چه برای زمین های کشاورزی و باغ های بزرگ، برنامه آبیاری منظم و اصولی بسیار مهم است. تایمر آبیاری یکی از کاربردی ترین دستگاه های مکانیزه برای کنترل سیستم آبیاری منظم و مقرون به صرفه مزارع، باغ ها، باغ ها و هر نوع فضای سبز دیگر می باشد. تایمرهای آبیاری در انواع و برندهای مختلف در بازار موجود می باشد. برای به دست آوردن بهترین نتایج، باید تایمر مناسب را دریافت کنید.

نوع برنامه آبیاری

تایمرهای آبیاری دسته بندی های مختلفی دارند. با توجه به اصل کار این دستگاه به دو نوع دیجیتال و مکانیکی تقسیم می شود. تایمرهای آبیاری را می توان به عنوان دستیار و جایگزین انسانی در نظر گرفت که جریان آب را طبق برنامه های از پیش تعیین شده باز و بسته می کند و در نتیجه از آسیب رسیدن به گل و گیاه در اثر کم آبی یا آبیاری بیش از حد جلوگیری می کند. انواع تایمرهای آبیاری از نظر کارایی، زمینه کاربرد، تعداد خروجی، قیمت، روش های تنظیم و برنامه ریزی، مقاومت، ابعاد و ابعاد دستگاه و برند سازنده با یکدیگر تفاوت دارند.

بهترین مارک تایمر آبیاری

با در نظر گرفتن تایمرهای مختلف آبیاری بر اساس طراحی، عملکرد، برند، پیکربندی و موارد دیگر، انتخاب و خرید دستگاه می تواند نسبتاً دشوار و گیج کننده باشد. در ادامه در مورد برند Orbit به عنوان سازنده بهترین تایمر آبیاری در بازار صحبت کردیم. همچنین ویژگی های دو مدل از محبوب ترین تایمرهای این برند را توضیح خواهیم داد:

درباره برند تجهیزات آبیاری اربیت

Orbit یک برند آمریکایی است که بهترین تایمرهای آبیاری جهان و تجهیزات مربوطه را تولید می کند. این شرکت با بیش از 50 سال سابقه در تولید انواع تجهیزات آبیاری، محصولاتی با کیفیت بالا به صنعت کشاورزی و باغداری عرضه می کند. در حال حاضر محصولات این شرکت به ویژه دستگاه های آبیاری اتوماتیک از جمله تایمرهای آبیاری در بیش از 80 کشور دنیا به فروش می رسد.

ویژگی تایمر آبیاری مداری

کنتورهای آبیاری مداری با دو باتری قلمی کار می کنند و نیازی به برق ندارند. قطر این تایمرها 4.3 اینچ است و یک مهره در ورودی آنها تعبیه شده است تا بتوانید به راحتی تایمر را به شیر آب شهری خود متصل کنید. به طور کلی، تمام سیستم های آبیاری Orbit کارآمد، آسان برای نصب، و بسیار قابل اعتماد هستند. از ویژگی های صاحبان این برند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

برنامه نویسی آسان

مجهز به عملکرد تاخیر باران

بدن در برابر شرایط محیطی و آب و هوایی مقاوم است.

امکان تنظیم فاصله بین دو آبیاری از 6 ساعت تا یک هفته

قابلیت تنظیم مدت زمان هر آبیاری از 1 دقیقه تا 4 ساعت

ورودی بشکه 4.3 و دهانه دنده خارجی 4.3.

مجهز به فیلتر آب ورودی

حداقل فشار کاری 17 متر است

امتیاز قیمت آبیاری و ضربان

قیمت تایمرهای آبیاری برند Orbit نسبتاً بالا است. اما به دلیل کیفیت بالای بدنه و سایر مزایا، یکی از محبوب ترین تایمرهای آبیاری موجود در بازار به حساب می آید. در ادامه با دو مدل محبوب این محصول آشنا می شوید

تایمر آبیاری مداری مدل 401

تایمر مدل 401 یکی از پرفروش ترین مدل های تایمر آبیاری در ایران به شمار می رود. این مدل با دو باتری لیتیومی کار می کند و دارای شیر برقی داخلی است. به طور کلی دستورالعمل این محصول به شرح زیر است:

ساخت چین تحت لیسانس آمریکا

با 2 باتری قلمی کار می کند

دارای شیر برقی داخلی آب

می توان آن را به شیر آب وصل کرد (به مخزن آب متصل نیست)

قابلیت تحمل فشار از نیم تا 6 بار

سایر ورودی ها 4.3 اینچی هستند

قابلیت تحمل دما تا 40 درجه سانتیگراد

رابط کاربری قابل خواندن و آسان است

قادر به دادن آب از یک دقیقه تا 240 دقیقه در فواصل 6 ساعت تا 7 روز

اتصالات و ریزش منظم از هدر رفتن آب جلوگیری می کند.

ضد آب و مقاوم در برابر رطوبت، تغییرات دما، نور خورشید و غیره است. https://khabaryak.ir/?p=209607

تایمر مداری مدل 501

ساعت آبیاری مدل 501 یکی دیگر از مدل های محبوب این دستگاه از برند آمریکایی Orbit و ساخت کشور چین می باشد. به دلیل وجود دو خروجی، این مدل قابلیت برنامه ریزی و تنظیم روی دو ایستگاه را دارد. استفاده از این تایمر بسیار آسان است، دکمه تعبیه شده را فشار دهید تا دستگاه برای ایستگاه اول یا دوم فعال شود. برق این دستگاه توسط دو باتری قلمی تامین می شود. سایر ویژگی های دوران Orbit 501 عبارتند از:

اندازه ورودی و خروجی 4.3 اینچ

می توان آن را به شلنگ آب وصل کرد.

دارا بودن ساختار اصلی فولادی و جلوگیری از ورود نمک و رسوب و ... به داخل دستگاه

قابلیت تنظیم زمان از 6 ساعت تا یک هفته و قابلیت آبیاری از 1 تا 240 دقیقه

توانایی تکرار فرآیند آبیاری

نصب آسان

بهترین کیفیت و مدل تایمر آبیاری

تایمرهای آبیاری ابزار بسیار مفیدی برای آبیاری منظم و سیستماتیک گلخانه ها، باغ ها، مزارع و دیگر مناطق سبز هستند. با خرید این دستگاه و نصب آن بر روی شیر آب می توانید زمان و مدت آبیاری اتاق های مورد نظر خود را تنظیم کنید و با هوشمندسازی و اتوماتیک کردن سیستم آبیاری این اتاق ها علاوه بر مراقبت های اولیه از تشکیل آب جلوگیری کنید. و نگهداری. . هدر دادن. بازرگانی نیرو اوربیت واتر، یکی از برندهای مطرح تولیدکنندگان تجهیزات آبیاری اتوماتیک، مجموعه ای از تایمرهای با کیفیت و بادوام را به بازار جهانی ارائه کرده است.