باید بدانید که تغییرات آب و هوا و شرایط جوی برای تنظیم دما، کاهش آلودگی و تهویه طبیعی بسیار مهم است. اماکن تجاری و صنایع مختلف از تجهیزات ویژه ای برای ایجاد دمای متعادل و افزایش رطوبت محیط استفاده می کنند.

حتما می دانید که تغییرات آب و هوایی و شرایط جوی برای تنظیم دما و کاهش آلودگی محیطی و هوا بسیار مهم است. در مناطق مختلف تجاری و صنعتی از تجهیزات ویژه ای برای ایجاد دمای یکنواخت و افزایش رطوبت منطقه استفاده می شود. فوگر یکی از این تجهیزات صنعتی است که برای این منظور استفاده می شود. سیستم این تجهیزات رطوبت ساز به گونه ای طراحی و توسعه یافته است که عملکرد آن متناسب با نیازهای کاربران در صنایع و سایر زمینه های استفاده تنظیم می شود. به نظر می رسد استفاده از اسپری مه پاش برای بهبود عملکرد ابزار و ماشین آلات صنعتی مختلف ضروری است. با ما همراه باشید تا با بررسی عملکرد این رطوبت ساز از مزایای استفاده از آن مطلع شوید.

سحابی چگونه کار می کند؟

این رطوبت ساز صنعتی دارای پمپ بسیار قوی است و با کاهش دمای محیط ضمن ایجاد هوای مطبوع گرد و غبار را از محیط دور می کند. ویژگی این دستگاه این است که پمپ قدرتمند آن فشار آب را 200 برابر می کند و این فشار باعث افزایش دبی در نازل ها نیز می شود. به این ترتیب آب از سوراخ های کوچک نازل به صورت قطرات بسیار ریز خارج می شود. در نتیجه دمای محیط خنک‌تر می‌شود و این افت دما باعث می‌شود تجهیزات الکتریکی و ماشین‌آلات دچار نقص فنی نشوند. از این مه پاش های صنعتی می توانید در محیط های صنعتی مختلف از جمله: کارخانه های چوب، سوله های تولید قارچ، کشاورزی، مرغداری ها، گاوداری ها و رستوران ها استفاده کنید.

مزایای استفاده از مه پاش ها

مزایای استفاده از این رطوبت ساز صنعتی در استفاده از آن مشخص است. دستگاه دارای یک یا چند نازل است و به گونه ای پیکربندی شده است که ناحیه خاصی توسط اسپری خنک کننده دستگاه پوشانده شود. این دستگاه قطرات آب را تا 5 میکرون با سرعت بالا پراکنده می کند. به همین دلیل است که قطرات آب شبیه مه یا آب سرد هستند. از جمله مزایای خوب این تجهیزات صنعتی می توان به سرعت و سرمایش بیشتر، تصفیه هوا و تهویه مطبوع در مکان های مرتفع، عملکرد عالی، سیستم بهینه و قوی، حذف حشرات مضر، حذف ناخالصی های موجود در هوا و بوهای نامطبوع، قابلیت استفاده اشاره کرد. مکان های مختلف و غیره

استفاده از این رطوبت در کاربردهای مختلف برای هر یک از آنها مزایای ویژه ای دارد. به عنوان مثال: استفاده از بخارپز در مزرعه حیوانات یا طیور با ایجاد تعادل دما استرس را از جانوران و طیور دور می کند و بهره وری آنها را افزایش می دهد یا استفاده از آن در کارگاه پرورش قارچ محیطی ایده آل برای پرورش قارچ فراهم می کند. جذابیت بیشتری دارد که استفاده از این وسیله در محیط هایی مانند رستوران ها فضایی نرم و پرطرفدار ایجاد می کند.
https://www.titrekootah.ir/fa/tiny/news-103751

نوع مه صنعتی


رطوبت سازهای صنعتی در چندین نوع به عنوان سیستم خنک کننده تولید و عرضه می شوند و هر مدل کاربرد خاصی دارد. از انواع تجهیزات این صنعت می توان به رطوبت ساز نازلی، رطوبت ساز فن دار و رطوبت ساز اولتراسونیک اشاره کرد. طراحی نازل این سیستم در فضاهای باز مانند باغ تالار استفاده می شود و نصب آسان، کم صدا و عملکرد بهینه است. با این رطوبت ساز تولید مه با کیفیتی برتر بدون نشتی و چکه انجام می شود.

در مدل پروانه ای این سیستم، آب به کمک یک دمنده پرسرعت به قطرات بسیار ریز تبدیل شده و در مکان هایی مانند گلخانه، مزارع قارچ، دامداری و ... توزیع می شود. تولید مه در مرطوب کننده های اولتراسونیک کمی پیچیده تر است و با استفاده از امواج اولتراسونیک انجام می شود. این سیستم عملکرد بسیار حساسی دارد. استفاده از آب نمک می تواند به آن آسیب برساند. از این سمپاش در کارخانه ها، محیط های صنعتی و مغازه های چوبی استفاده می شود.

راهنمای خرید مه پاش

در هنگام خرید این سیستم خنک کننده صنعتی باید به نکات مهمی توجه کنیم تا بتوانیم به استفاده بهینه از آن برسیم. در بین این عوامل، کیفیت رطوبت ساز نیز نقش دارد: نوع و کیفیت پمپ، جنس نازل و شیلنگ، کیفیت سنسور، سیستم فیلتراسیون، برند سازنده، دستگاه و موارد دیگر. عوامل. اگر با توجه به ابعاد محیط به رطوبت بیشتری نیاز دارید، باید سیستمی با نازل های بیشتر و پمپ قوی تری تهیه کنید.

یک سمپاش با کیفیت از یک نازل فولادی ضد زنگ یا برنجی تشکیل شده است. به طور کلی بهتر است هنگام خرید یک سیستم، برندهای محبوب و شناخته شده را انتخاب کنید. از آنجایی که اطلاعات کاملی در مورد نوع رطوبت ساز متناسب با نیاز خود ندارید، بهتر است برای خرید خود به دنبال مرجع مشخص و مطمئن باشید.